اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ضمن بازدید از پروژه‌های شاخص منطقه 20 مطرح شد

تقدیر تولیت آستان حضرت عبدالعظیم از مدیریت شهری تهران

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم الحسنی(ع) در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه‌های شاخص این منطقه، ضمن آرزوی توفیق کارهای مهم‌تر برای شهردار تهران، اقدامات مدیریت شهری را مثبت ارزیابی کرد.

تقدیر تولیت آستان حضرت عبدالعظیم از مدیریت شهری تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، آیت‌الله محمد محمدی‌ری‌شهری در بازدید از پروژه‌های امتداد بزرگراه امام علی(ع) و مجموعه فرهنگی برج طغرل که با حضور شهردار منطقه 20 صورت گرفت، ضمن قدردانی از اقدامات مدیریت شهری تهران گفت: اجرای پروژه‌های بزرگراهی و مجموعه‌های فرهنگی تاثیر بسزایی در موقعیت اقتصادی و اجتماعی شهر دارد که مدیریت شهری تهران در این زمینه موفق عمل کرده است و امید است در آینده شهردار تهران کارهای مهم‌تری را به سرانجام برساند.

شهردار منطقه 20 تهران نیز روند پیشرفت عملیات عمرانی امتداد بزرگراه امام علی (ع) را بر طبق برنامه زمانبندی شده برشمرد و تصریح کرد: دو فاز نهایی پروژه ملی بزرگراه امام علی(ع) به طول6/2 کیلومتر مسیر در منطقه 20 احداث شده است که فاز نهایی آن که موجب اتصال کمربندی شهرری به بهشت زهرا (س) می‌شود و به پروژه بزرگراهی حرم تا حرم نام گرفته است تا یک ماه آینده به زیر بار ترافیکی می‌رود.

عظیم بابایی با اشاره به اینکه در ایام نوروز نیز روند اجرایی این پروژه بدون تعطیلی ادامه داشته است، خاطرنشان کرد: امتداد بزرگراه امام علی(ع) در منطقه 20 در دو فاز اجرایی در حال اجراست که فاز اول آن موجب اتصال دولت آباد به بزرگراه شهید آوینی شده است و فاز دوم آن نیز در قالب پروژه حرم تا حرم است که بهره‌برداری کامل از آن موجب تحولات عظیم اقتصادی و اجتماعی در این منطقه می‌شود.

شهردار منطقه 20 در ادامه به اهمیت مجموعه فرهنگی برج طغرل نیز اشاره کرد و افزود: مرکز همایش‌های فرهنگی برج طغرل با مساحت 30 هزار مترمربع بزرگترین مجتمع فرهنگی جنوب تهران محسوب می‌شود که با یک هزار و 400 نفر ظرفیت دارای سه سالن همایش است و ارتفاع ابنیه‌های موجود با محوریت و چشم‌انداز برج طغرل طراحی شده است که روند عملیات عمرانی و احداث آن با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در حال اجراست.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول