اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور صاحبنظران و محققان

مقاله استاد دانشگاه خوارزمی در کنفرانس بین‌المللی مدیریت برتر شناخته شد

مقاله نصرت ریاحی‌نیا عضو هیئت علمی دانشکده روان‌شناسی و علوم‌تربیتی دانشگاه خوارزمی در هفتمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت و علوم رفتاری برتر شناخته شد.

مقاله استاد دانشگاه خوارزمی در کنفرانس بین‌المللی مدیریت برتر شناخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، هفتمین همایش بین‌المللی مدیریت و علوم رفتاری با حضور صاحبنظران و محققان کشورهای ایران، ترکیه، تاجیکستان، یونان و هند در انستیتو نویدای دهلی نو برگزار شد.

براساس این گزارش، مقاله نصرت ریاحی‌نیا عضو هیئت علمی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی در هفتمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت و علوم رفتاری برتر شناخته شد که مدیریت دانش در بخش‌های نسخ خطی کتابخانه‌های ایران عنوان مقاله این استاد کرجی بود.

در این همایش مقالات پژوهشی و تخصصی در زمینه‌های مختلف از جمله حسابداری، بانکداری، امور مالی، اقتصاد، مدیریت، حقوق کسب و کار، اخلاق کسب و کار و آموزش کسب و کار، روانشناسی، جامعه‌شناسی، علوم‌سیاسی، آموزش و پرورش، انسان‌شناسی، فلسفه و روزنامه‌نگاری ارائه شد.

در این همایش همچنین تعدادی از دانشجویان ایرانی دوره دکترای دانشگاه‌های دهلی و جواهر لعل‌نهرو مقالات خود را ارائه کردند که مورد توجه محققان شرکت‌کننده در این همایش قرار گرفت.

گفتنی است، هشتمین همایش بین‌المللی مدیریت و علوم رفتاری تابستان امسال در تورنتوی کانادا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2302/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول