اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت می‌گیرد

واگذاری مسابقات فرهنگی و تربیتی به مدیریت دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: امسال اجرای مسابقات فرهنگی و تربیتی، همایش‌ها و دوره‌های ضمن خدمت به مدیریت دانش‌آموزی استان واگذار خواهد شد.

واگذاری مسابقات فرهنگی و تربیتی به مدیریت دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا کریمیان ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی مدیریت دانش‌آموزی این استان اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی ظرفیتی مناسب برای آموزش و تربیت نسل جوان است.

وی افزود: سازمان دانش‌آموزی مکملی برای فعالیت‌های تربیتی در آموزش و پرورش است.

کریمیان آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان را بسیارمهم دانست و گفت: بسیاری از موارد تربیتی را دانش‌آموزان در خارج از مدرسه آموزش می‌بینند، برهمین اساس اردوهای دانش‌آموزی تحولی اثرگذار و آینده ساز برای جوانان است، چرا که وقتی دانش‎آموزی از اردوی تربیتی به محیط مدرسه باز می‎گردد خود عامل تربیت و برکت برای دیگر دانش‌آموزان خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برهمین اساس لازم است تا از ظرفیت تربیتی و فرهنگی سازمان دانش‌آموزی بیش از پیش استفاده شود و در راستای تربیت دانش‌آموزان و ارتقای مهارت‌های فردی آنان گامی بلند و اثر گذار برداشته شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مدیریت دانش‌آموزی استان فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی را فعالیت‌هایی اثرگذار و مفید برای دانش‌آموزان دانست و گفت: برهمین اساس لازم است تا برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان تا رسیدن به حد مطلوب در سطح استان گسترش یابد.

کریمیان همچنین تقویت و همکاری با سازمان دانش آموزی را از برنامه‌های معاونت پرورشی و فرهنگی استان دانست و گفت: در سال‌ جاری، اجرای مسابقات فرهنگی و تربیتی، همایش‌ها و دوره‌های ضمن خدمت به مدیریت دانش‌آموزی استان واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/68001/صا20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول