اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی برگزار می‌شود

کارگاه مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی در چابهار

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان از برگزاری کارگاه علمی - کاربردی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی شهرستان‌های نیکشهر، سرباز، کنارک و دشتیاری در چابهار خبر داد.

کارگاه مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی در چابهار

محمدرضا طاهری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: برگزاری مرحله اول کارگاه‌های مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی در دستور کار این معاونت بود که به یاری خداوند توانستیم اولین مرحله از کارگاه های علمی کاربردی را در منطقه سیستان(شهرستان های زابل، زهک، هیرمند و محمد آباد) در بلوچستان (ایرانشهر، سراوان، سیب وسوران، زابلی، دلگان، بزمان و مهرستان) و در مرکز استان در (شهرستان‌های زاهدان، خاش و میرجاوه) برگزار کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان به شرایط جغرافیایی خاص این استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان پهناورترین استان کشور است و فاصله بین شهرهای استان بسیار زیاد است برگزاری کارگاه‌های مدیریت علمی- کاربردی پیشگیری از وقوع جرم در شهرهای استان کاری دشوار است.

طاهری گفت: امسال نیز پس از برگزاری مرحله اول کارگاه در شهرستان‌های نیکشهر، سرباز، کنارک، دشتیاری و چابهار فاز دوم کارگاه‌های علمی - کاربردی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم را در استان عملیاتی می‌کنیم.

وی برگزاری این کارگاه ها را در کاهش آمار جرائم و آسیب‌های اجتماعی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کارگاه‌های مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی با هدف آموزش و تمرین فرآیند علمی مدیریت پیشگیری از جرم، ایجاد وحدت رویه در کارکرد شوراهای پیشگیری، گسترش ادبیات نظری پیشگیری در گستره ملی، ارتقای توان علمی و عملی شوراها برای هدایت مقوله پیشگیری و افزایش اثر بخشی شوراهای پیشگیری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/75005/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول