اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به پروژه کمربندی جنوبی شهر:

برای دریافت اعتبارات دولتی معطل شدیم / شهرداری به تنهایی پروژه را آغاز کرد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه اجرای کمربند جنوبی تنها با اعتبارات شهرداری آغاز شده است، گفت: برای دریافت اعتبارات دولتی خیلی معطل شدیم، اما خبری نشد و به همین دلیل شهرداری به تنهایی عملیات را شروع کرد.

برای دریافت اعتبارات دولتی معطل شدیم / شهرداری به تنهایی پروژه را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد، عباس شیرمحمدی با اشاره به اجرای این پروژه اظهار داشت: این کمربندی 27 کیلومتری در یک منطقه صعب‌العبور اجرا می‌شود که کار بسیار سختی بوده و در حقیقت معادل اجرای 100 کیلومتر راه در سطح زمین است.

وی تاکید کرد: این کار یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های شهرداری است که شاید کمتر دیده شود، اما بعد از افتتاح متوجه می‎شویم که چه کمکی به شهر می‎کند.

وی ادامه داد: در حقیقت بعد از قطار شهری، پروژه کمربندی جنوبی مهم‌ترین پروژه شهر مشهد است که شهرداری به تنهایی عملیات آن را آغاز کرده و این در حالی است که کنارگذر شمالی با همکاری چند ارگان ساخته شد و به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه اجرای این کمربندی تنها با اعتبارات شهرداری آغاز شده است، افزود: برای دریافت اعتبارات دولتی خیلی معطل شدیم، اما خبری نشد و به همین دلیل شهرداری به تنهایی عملیات را شروع کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه کمک زیادی به شهر می‎کند که از جمله موارد مثبت آن می‌توان به چشم‌انداز زیبا، کمک به بهبود ترافیک و تکمیل رینگ دوم کمربندی اشاره کرد.

انتهای پیام/70005/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول