اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد:

افزایش کرایه حمل و نقل عمومی مشهد از 15 فروردین ماه اعمال شده است

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد افزایش قیمت کرایه حمل و نقل عمومی را به دلیل شرایط اقتصادی کشور و عدم تامین بودجه دولتی در این بخش دانست.

افزایش کرایه حمل و نقل عمومی مشهد از 15 فروردین ماه اعمال شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا زعیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: افزایش قیمت کرایه حمل و نقل عمومی به دلیل افزایش قیمت‎ها، تجهیزات، استهلاک و ارائه خدمات است، با توجه به تورم به وجود آمده و شرایط اقتصادی، این افزایش امری اجتناب‌ناپذیر محسوب می‎شود.

وی این افزایش‏‎ها راشامل کرایه اتوبوس، قطار شهری و تاکسی خواند و گفت: این موضوع از 15 فروردین در مورد اتوبوس و تاکسی اجرایی شده است که اجرای آن در مورد قطار شهری در صورت عدم ارائه نظر فرمانداری نیز اعمال می‎شود.

وی با بیان اینکه حمل و نقل عمومی یکی از بخش‎های حیاتی شهر به حساب می‌آید، خاطرنشان کرد: شهرداری مشهد نمی‎تواند به تنهایی و بدون کمک‎های دولتی، در کنار رشد نجومی قیمت‎ها، از پس هزینه‎‌هایی که این بخش بر دوش شهر می‎گذارد بر بیاید.

زعیمی در ادامه اجرای طرح ترافیک نوروزی مشهد را، بسیار ارزنده خواند و گفت: این طرح که توسط شورای همتای ترافیک استان تصویب شد، پس از تائید شورای همتای ترافیک کشور در مشهد اجرایی و موجب کاهش بار ترافیکی هسته‎ مرکزی، در این ایام شد.

انتهای پیام/70005/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول