اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی:

احداث کمربندی سوم اردبیل ضرورت انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث کمربندی سوم اردبیل جزو ضروریت‌ها و الزامات شهری اردبیل در کاستن از بار ترافیک سنگین است.

احداث کمربندی سوم اردبیل ضرورت انکارناپذیر است

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:برای تسهیل در امر عبور و مرور و کاستن از بار ترافیکی شهر احداث کمربندی سوم ضروری بود که در دو فاز این پروژه اجرا می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: فاز اول این پروژه در مسیر سامیان ـ شام‌اسبی در حال اجراست و فازهای بعدی آن نیز به سرعت عملیاتی و اجرایی می‌شود.

حقیقت‌پور در ادامه از حل مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی استان اردبیل به ویژه مشکلات کارگری خبر داد و افزود: جز یک کارخانه که معوق در پرداخت کارگران دارد، بقیه کارخانجات استان نظیر آرتا‌ویل‌تایر حتی حقوق اسفند ماه و عیدی کارگران خود را پرداخت کرده‌اند.

وی از حل مشکلات صنایع اتوبوس‌سازی، خودرو‌سازی و دیگر واحدهای تولیدی خبر داد و ابراز داشت: در کنار این اقدامات سعی داریم اعتبار سرمایه در گردش نیز در اختیار صاحبان این واحدها قرار دهیم.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود از احداث زائر‌سرای اردبیلی‌ها در مشهد مقدس با 7 میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: نظیر این زائر‌سرا در قم و کربلای معلی نیز احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم متدین اردبیل در مسافرت‌های معنوی و ارزشی خود در داخل کشور و خارج نباید با مضیقه روبرو شوند، افزود: تلاش تمامی دست‌اندرکاران و دلسوزان این استان با همراهی خیرین بر این است تا استراحت‌گاه مناسبی فراهم آورند که عموم زائران این استان بتوانند از این فضا استفاده کنند.

حقیقت‌پور در پایان اظهار داشت: علاوه بر فعالیت‌هایی که با اولویت توسعه شهرهای حوزه انتخابیه انجام می‌شود سعی داریم با جذب سرمایه‌گذاران خارج از کشور و همچنین داخلی برخی امکانات و زیرساخت‌های مناسب را در استان اردبیل مهیا کنیم تا به این طریق یک توسعه همه‌جانبه را در این خطه شاهد باشیم.

انتهای پیام/ژ62001/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول