اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری مشهد خبر داد

احداث ششمین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در مشهد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: ششمین مرکز معاینه‌ فنی خودروهای سبک در کیلومتر پنج جاده آسیایی احداث می‌شود.

احداث ششمین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید مهدی امامی میبدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ششمین مرکز معاینه‌ فنی خودروهای سبک در کیلومتر پنج جاده آسیایی احداث می‌شود.

وی افزود: گشایش این مرکز در راستای گسترش مراکز معاینه فنی خودرو، با توجه به نقش این مهم در کاهش آلودگی هوا و همچنین تاثیر رفع نقص ایمنی خودروها در کاهش مصرف سوخت و در نهایت ارتقای سلامت جامعه انجام می‌شود.

امامی میبدی خاطرنشان کرد: ششمین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در مشهد مقدس هم‌اکنون در مرحله احداث است و طی پیش‌بینی‌های انجام شده، این مرکز در هر شیفت کاری ظرفیت پذیرش حداقل 250 دستگاه خودرو را دارد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به اینکه درصد عمده‌ای از تصادفات کشور ناشی از نقص فنی خودروها است، مراکز فنی معاینه خودرو تاثیر زیادی در ایمنی ترافیک و کاهش تصادفات دارند.

امامی میبدی تاکید کرد: با احداث این مرکز و همچنین همکاری تمام شهروندان و رانندگان، می‌توانیم گامی موثر در راستای کاهش آلودگی هوا که یکی از معضلات مهم کنونی کلانشهرها است، برداریم.

انتهای پیام/70001/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول