اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری مشهد خبر داد

اعمال محدودیت ترافیکی 20 روزه در پل سرخس

مدیر هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری مشهد از اعمال محدودیت ترافیکی 20 روزه در پل سرخس خبر داد.

اعمال محدودیت ترافیکی 20 روزه در پل سرخس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجتبی زمانیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر سیستم و دستگاهی از اجزایی تشکیل شده که عمر مشخصی دارد و این اجزا نیازمند بازرسی و تعمیر است و پل‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح از این قاعده جدا نیستند.

مدیر هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری مشهد ادامه داد: همانطور که یک وسیله نقلیه نیازمند بازدید دوره‌ای است تا اشکالات آن رفع شود، باید، این اتفاق در مورد ابنیه عمرانی شهری نیز صورت بگیرد.

زمانیان تصریح کرد: به همین منظور معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد در نظر دارد بازدیدهای دوره‌ای از تقاطع‌های غیرهمسطح را آغاز کند تا در صورت وجود مشکل و یا خرابی، نسبت به رفع آنها اقدام شود.

وی افزود: در این میان ممکن است برخی مشکلات ترافیکی برای مردم ایجاد شود که البته اصلاح و تعمیر پل‌ها به سود خود مردم است ولی همراهی شهروندان در این مسیر قطعا سبب سرعت بیشتر در کار می‌شود.

زمانیان تاکید کرد: هیچ‌گونه نشست یا آسیب‌دیدگی جدی در سازه‌های پل‌ها به وجود نیامده و این عملیات صرفا برای تعویض یا اصلاح قطعات انجام می‌شود.

مدیر هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری مشهد یادآور شد: در حقیقت پل‌های سطح شهر از استحکام کافی برخوردار بوده و تاکنون در هیچ‌کدام از آنها نقص فنی مربوط به سازه اصلی دیده نشده است.

زمانیان افزود: در معاونت عمران شهرداری مشهد مطالعات لازم برای نگهداری پل‌ها صورت گرفته و بعد از احداث آنها، عملیات نگهداری به صورت کاملا علمی و تخصصی انجام می‌شود.

وی از آغاز عملیات تعمیرات دوره‌ای در پل سرخس خبر داد و گفت: هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور صورت گرفته و یک لاین این پل از روز جمعه این هفته به مدت 20 روز در دست بررسی و تعمیر قرار می‌گیرد.

مدیر هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری مشهد ادامه داد: در این مدت تنها محدودیت ترافیکی در این تقاطع غیرهمسطح اعمال می‌شود و امکان رفت و آمد وجود دارد؛ البته همراهی مردم سبب پیشرفت کار و کاهش مشکلات ترافیکی می‌شود.

زمانیان خاطرنشان کرد: در این مدت قصد داریم مشکلات این پل را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کنیم و البته تلاش می‌کنیم این کار در حداقل زمان ممکن انجام شود و معبر هر چه سریع‌تر در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/70004/صا20/q100ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول