اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد خبر داد

تمامی دستگاه‌ها، مجاز به استفاده از شرکت‌های حمل و نقلی هستند

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: تمامی دستگاه‌ها، مجاز به استفاده از شرکت‌های حمل و نقلی هستند که، تنها از سازمان حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد مجوز گرفته‌اند.

تمامی دستگاه‌ها، مجاز به استفاده از شرکت‌های حمل و نقلی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمهدی علوی‌مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته در ارتباط با ساماندهی حمل و نقل بار در مشهد، استانداری به عنوان بالاترین مرجع اجرایی و سیاست‌گذاری استان بخش‌نامه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی و شهرداری‌ها ابلاغ کرد.

وی صدور این بخش‌نامه را نشان از اهمیت ساماندهی موضوع حمل و نقل بار در مشهد دانست و خاطرنشان کرد: سازمان حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد تلاش خود را برای تحقق مفاد این بخشنامه به کار می‎بندد.

علوی‌مقدم تاکید کرد: بر اساس این بخشنامه، مدیریت نظارت و ساماندهی حمل و نقل بار در شهر مشهد بر عهده سازمان حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد است و صدور مجوز برای موسسات، شرکت‌ها و واحدهای حمل و نقل بار در درون شهر، توسط این سازمان مجاز است.

وی ادامه داد: از این پس تمامی دستگاه‌ها، مجاز به استفاده از شرکت‌های حمل و نقلی هستند که، تنها از سازمان حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد مجوز گرفته‌اند.

انتهای پیام/70005/ط10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول