اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل:

فاز اول کمربندی نیر تا تعطیلات تابستانی افتتاح می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: فاز اول کمربندی نیر به طول دو کیلومتر تا آغاز تعطیلات تابستانی تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

فاز اول کمربندی نیر تا تعطیلات تابستانی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید‌‌ کمال‌الدین میر‌جعفریان صبح امروز در جریان بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان نیر به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی اظهار داشت: شهرستان نیر در محل ورودی مسافران و گردشگران از نقطه غربی استان قرار دارد و ترافیک ناشی از حجم سفرها در هسته مرکزی بیشتر نمود و جلوه‌گری می‌کند.

وی با بیان اینکه کمر‌بندی نیر باید به سرعت تکمیل و راه‌اندازی شود، خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن سفرهای تابستانی و حجم زیاد سفرها تاکید کردیم تا فاز اول این کمر‌بندی تا آغاز تعطیلات تابستانی تکمیل شده و حدود دو کیلومتر از این مسیر راه‌اندازی شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل همچنین از بهره‌برداری سد معیشتی صائین تا خرداد ماه در شهرستان نیر خبر داد.

میر‌جعفریان یادآور شد: ما در تلاش هستیم با تکمیل این سد هم در تامین منابع آبی کشاورزان مشکلات فرارو برطرف شده و هم از این طریق آب شرب برخی از مناطق کم جمعیت روستایی را برطرف کنیم.

این مسئول مهار آب‌های سطحی را یکی از اولویت‌های مسئولان در توسعه برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها اعلام کرد و گفت: ما اگر بتوانیم سدهای معیشتی در استان را به سرعت تکمیل کرده و نسبت به راه‌اندازی آن اقدام لازم را انجام دهیم قادر خواهیم بود بخش عظیمی از منابع تولیدی کشاورزی را ارتقا دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز از دو بانده شدن مسیر آبگرم قینرجه خبر داد.

علی حیدری همچنین نسبت به بهسازی آسفالت ورودی و خروجی نیز قول مساعد داد تا در مسافرت‌ها و ورود گردشگران مشکلی به وجود نیاید.

فرماندار شهرستان نیر هم در این بازدید از افزایش 10 درصدی سفرهای نوروزی به این شهرستان خبر داد و افزود: در ایام نوروز بیش از 300 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی این شهرستان بازدید کردند.

میر فخر‌الدین زاهد تبلیغات مناسب، شناخته شدن جاذبه‌های گردشگری، آب و هوای مطبوع و ارائه خدمات مناسب را از علل افزایش سفرها به این منطقه اعلام کرد و بیان داشت: تنها در روز 13 فروردین 10 هزار نفر از تفرجگاه بولاغلار، 14 هزار نفر از آبگرم معدنی قینرجه، برجلو و ... و همچنین ده‌ها هزار نفر از قلعه‌های تاریخی، غار گلستان و کاروانسرای شاه عباس نیر بازدید کردند.

انتهای پیام/62004/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول