به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با آغاز موعد مقرر برای ثبتنام کاندیداهای شوراها بر حجم این تبلیغات به ویژه تبلیغات پیامکی افزوده شده به طوری که در اردبیل به عنوان کانون پر جنب و جوش تبلیغات انتخابات شوراهای شهر رقابت نفسگیر و تبلیغات نیز هیجانی است.
این روزها کاندیداهای مطرح با حضور در محافل و مجالس عزاداری، هیئتها و تعزیهخوانیها، مجالس درگذشت اموات و از این به بعد نیز در مجالس میلادها و جشنهای مختلف حضور پیدا کرده و به انحای مختلف خودشان را مطرح میکنند.
در این بین انتخابات شوراهای شهر اردبیل سه ضلع پیدا کرده است که ضلع اول آن خود اعضای شورای شهر فعلی هستند که با همراهی برخی از بازنشستههای شهرداری و مدیران استعفا داده سعی میکنند شور و نشاط و فضای انتخاباتی را گرم و داغ نگه دارند.
ضلع دیگر نیروهای بازنشسته اغلب نظامی و انتظامی هستند که با خیز بلند حتی با استعفا دادن از سمتها قصد کاندیداتوری دارند تا بتوانند جزو 13 منتخب شورای شهر اردبیل در سال 92 باشند.
ضلع سوم مجریان، بازیگران و برخی چهرههای تلویزیونی و رسانهای هستند که تلاش میکنند خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند تا شاید در سنگر جدید بتوانند برای ملت نقشآفرینی کنند.
شور انتخاباتی شوراها هر چند زیر سایه انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته است اما داغی آن همچنان در برخی از محافل غوغا میکند به طوری که به جز دو عضو فعلی شورای شهر اردبیل بقیه اعضا رقابتی نفسگیر با دیگر چهرههای مطرح دارند و با رایزنی اهداف و گروهها سعی میشود در قالب دو جریان اصولگرایی و اصلاحطلبی صفآرایی آنها را شاهد باشیم.
تبلیغات زودهنگام شورای شهر که حتی قبل از عید نوروز نیز با ارسال پیامکهای گستردهای مشهود بود در برخی از مناطق به پهن شدن سفرههای ناهار و شام منجر شده به طوری که از برخی هتلها و رستورانها خبر میرسد که آنها برای یک ماه آینده سالنها و مکانهای بهرهبرداری خود را در اختیار نامزدهای خاص قرار دادهاند.
فعالیت دفاتر نامزدهای ریاست جمهوری
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما در تراز ملیتر انتخابات ریاست جمهوری نیز حال و هوای خاصی دارد به طوری که چهرههای تبلیغی برای نامزدهای ریاست جمهوری مشخص شده و آنها با تشکیل جلسات شبانه سعی میکنند در قالب کمیتههای مختلف سازماندهی را انجام دهند.
در حالی که کمتر از دو ماه به انتخابات باقی مانده است برخی کاندیداهای ریاست جمهوری در سفری که به استان داشتند به تبلیغات زودهنگام دامن زده و ستادهایشان را به صورت غیر رسمی فعال کردند.
در این بین برخی چهرهها، ریاست ستادهای انتخاباتی را عهدهدار هستند که در سالهای گذشته با چهرهای متفاوتتر حضور پیدا کرده و به تبلیغ کاندیدایی میپرداختند که امروز در نقطه مقابل او قرار گرفتهاند که این از عجایب شکلگیری و فعالیت اهداف و گروههاست.
باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه تحولات انتخاباتی در استان آن هم در حوزه تبلیغات و سمتگیری و جهتگیری صورت میگیرد.
انتهای پیام/62001/ط30/چ3000