اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی اسدآباد:

انتخابات شوراها در 11 روستای مرکزی اسدآباد انجام نمی‌شود

بخشدار مرکزی اسدآباد گفت: از 68 روستای بخش مرکزی در 11 روستا به دلیل اینکه جمعیت زیر 20 خانوار است انتخابات شوراها انجام نمی‌شود.

انتخابات شوراها در 11 روستای مرکزی اسدآباد انجام نمی‌شود

محمدرسول طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه در بخش مرکزی اسدآباد 68 روستا وجود دارد، اظهار داشت: شرایط ثبت نام در انتخابات دور چهارم شوراهای اسلامی در این بخش برای 13 روستای بالای 20 خانوار دیپلم و برای 44 روستای دارای سواد خواندن و نوشتن است.

وی افزود: از 68 روستای بخش مرکزی در 11 روستا به دلیل اینکه جمعیت زیر 20 خانوار است انتخابات شوراها انجام نمی‌شود.

بخشدار مرکزی شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به اینکه در بخش مرکزی اسدآباد 57 حوزه انتخابیه انتخابات شوراهای اسلامی ایجاد شده است، افزود: همچنین در این بخش 66 شعبه اخذ رأی وجود دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس روزشمار انتخابات بعد از اعلام وصول دستورالعمل برگزاری انتخابات ما نیز بلافاصله با انتخاب 30 نفر معتمد در بخش مرکزی انتخاب و به هیئت نظارت معرفی کرده‌ایم، تصریح کرد: از بین 30 نفر معتمد هفت نفر به عنوان عضو اصلی و چهار نفر به عنوان هیئت اداری اجرایی انتخاب شدند.

طاهری با اشاره به تشکیل فلسفه شوراها که مطابق قانون، شرع و اسلام بر اساس مشورت است، اذعان داشت: باید اعضای شوراهای اسلامی توجه بیشتری به مشکلات مردم داشته و با تشکیل جلسات مشورتی با مردم برای حل آن مسائل روستاها و شهر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه منتخبان مردم در شوراها باید بعد از اخذ رای اعتماد از مردم با هم‌اندیشی، دلسوزی و متعهدانه وقت بیشتری را برای حل مسائل و مشکلات جامعه بگذارند، افزود: آنان باید بر اساس قانون و آئین‌نامه شوراها از مسئولان نهادها و ادارات در راستای حل مشکلات روستا و شهر همکاری بخواهند.

بخشدار مرکزی اسدآباد با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران در صدد هستند که با ایجاد ناامنی بین مردم از حضور آنان در پای صندوق‌های رأی جلوگیری کنند، خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم با تشویق و ترغیب مردم برای حضوری گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها توطئه و ترفندهای دشمنان را خنثی کنیم که این مهم نیاز به همکاری دهیاران در روستاها دارد.

انتهای پیام/89008/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول