اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

اعضای هیئت اجرایی در انتخابات بی‏طرف باشند

فرماندار شهرستان فیروزکوه بر رعایت اصل بی‏طرفی در انتخابات از سوی اعضای هیئت اجرایی تأکید کرد.

اعضای هیئت اجرایی در انتخابات بی‏طرف باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری صبح امروز در جلسه‏ای که به منظور برنامه‏ریزی برای برگزاری انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان فیروزکوه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: عرصه خطیر انتخابات آزمون بزرگی برای تثبیت نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: اعضای هیئت‏های اجرایی با آشنایی به وظایف و مقررات نقش مهمی در حسن اجرای انتخابات دارند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: برگزاری امر خطیر انتخابات به صورت شفاف و روشن در منطقه، جز با هم‏فکری و همکاری آحاد مردم به ویژه معتمدان برخاسته از مردم محقق نمی‏شود.

وی ابراز امیدواری کرد که انتخابات شوراهای اسلامی نیز همچون دو عرصه خطیر دیگر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نخستین انتخابات میان‌دوره‏ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در منطقه، با اهتمام به قانون‏مداری و مردم‏داری برگزار شود.

مهری تصریح کرد: دستیابی به این مهم منوط به بالا بردن هم‏فکری و همدلی، تعهد به کار و آگاهی و آشنایی از قوانین و مقررات این انتخاب است.

وی خاطرنشان کرد: چشم آحاد جامعه و همه جهانیان بر حسن اجرای انتخابات است و هیئت‏های اجرایی در این راستا در چارچوب وظایف خود رسالت سنگینی بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه رسانه‏های گروهی، ماهواره‏ها، سایت‏ها و فضاهای مجازی همواره نظاره‏گر نحوه عملکرد ما در این عرصه هستند، بر رعایت اصل بی‏طرفی در انتخابات از سوی اعضای هیئت اجرایی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار فارس از شرق استان تهران، در پایان این جلسه هشت نفر عضو اصلی و پنج نفر عضو علی‏البدل هیئت اجرایی چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان فیروزکوه از بین معتمدان منطقه انتخاب و معرفی شدند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه به عنوان رئیس و مدیر آموزش و پرورش و رئیس اداره ثبت‌احوال این شهرستان به عنوان عضو اداری، سایر اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی را تشکیل می‏دهند.

انتهای پیام/2568/‌ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول