اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رمز یا زهرا

فعالیت رسمی ستاد انتخابات شهرستان کرج آغاز شد

معاون استاندار البرز و فرماندار کرج از آغاز فعالیت رسمی ستاد انتخابات شهرستان کرج با رمز یا زهرا خبر داد.

فعالیت رسمی ستاد انتخابات شهرستان کرج آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی ایرانژاد ظهر امروز در مراسم آغاز به کار ستاد انتخابات کرج اظهار داشت: باید با تلاش بیشتر در خلق حماسه سیاسی گام برداریم و به سمت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری پیش برویم.

وی ادامه داد: مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باید با تلاش همه‌جانبه و همچنین ایجاد شرایط مناسب، زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

فرماندار کرج گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب در آغاز سال نو امسال را با نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند لذا ما به عنوان امین مردم باید تلاش کنیم تا شرایط و بستر حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات جاری را فراهم کنیم.

وی افزود: در پایان کار انتخاباتی آن کسی خوشحال و سربلند خواهد بود که توانسته باشد رسالت خود را به نحو شایسته‌ای انجام دهد.

ایران‌نژاد با بیان این موضوع که مسئولان انتخابات امانت‌دار حیثیت نظام و آرای مردم هستند گفت: به عنوان مجری انتخابات تلاشمان این است که انتخابات با دقت نظر، تدبیر و اخلاص پیش برود.

وی پیشینه انتخابات در شهرستان کرج را پیشینه‌ای درخشان و افتخارآمیز از حیث رعایت قانون و مشارکت مردم عنوان نمود و خاطرنشان کرد: ما بار دیگر ثابت خواهیم کرد که با اجرای صحیح برگزاری انتخابات باعث سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم شد.

انتهای پیام/2302/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول