اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات قزوین:

اخبار انتخابات در رسانه‌های قزوین رصد می‌شود

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین از بررسی، رصد و تحلیل اخبار و نوشته‌های مرتبط به انتخابات در رسانه‌های مجازی و مکتوب این استان خبر داد.

اخبار انتخابات در رسانه‌های قزوین رصد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هادی صادق دقیقی اظهار داشت: برگزاری همزمان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است که نقش رسانه‌های جمعی در این خصوص نقش تأثیرگذار و سازنده خواهد بود.

وی افزود: رسانه‌های جمعی باید با انعکاس مطالب و تحلیل‌های دقیق بر شور و نشاط انتخاباتی افزوده و با امید آفرینی بستر و زمینه مشارکت حداکثری و انتخاب کاندیداهای شایسته و کارآمد را از سوی مردم در انتخابات فراهم کنند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین از آمادگی کمیته اطلاع‌رسانی برای همکاری و تعامل با خبرنگاران به منظور انعکاس اخبار انتخابات و حضور در شعب اخذ رأی خبر داد و افزود: راه‌اندازی ایمیل برای اخذ نقطه نظرات و پیشنهادات مردم و فعال کردن سامانه پیام کوتاه برای ارسال اخبار انتخابات از دیگر برنامه‌ها و اولویت‌های کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات است.

وی از اجرای طرح نظرسنجی در زمینه انتخابات در صورت تأیید و اخذ مجوز از سوی ستاد انتخابات استان خبر داد.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول