اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر در گفت‌وگو با فارس:

اعضای ستاد اجرایی انتخابات شوشتر تعیین شدند

فرماندار شوشتر از تعیین اعضای ستاد اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد و گفت: تلاش شده ستاد اجرایی از افراد معتمد و مورد وثوق مردم انتخاب شوند.

اعضای ستاد اجرایی انتخابات شوشتر تعیین شدند

حیدر نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در راستای اجرای قانون انتخابات هفته گذشته ستاد انتخاباتی شوشتر تشکیل شد و در این ستاد بر اساس مواد قانونی گروه 30 نفره‌ی معتمدین شهرستان شوشتر انتخاب شدند.

وی افزود: برای اجرای انتخابات نیاز است که گروه 30 نفره از میان خود گروهی 8 نفره معتمدان انتخابات را تعیین کنند که در نخستین نشست کاری این گروه 8 نفر معتمد برای این ستاد انتخاب شد.

نجفی با اشاره به اسامی این گروه معتمدین خاطر نشان کرد: این گروه شامل حسن حلاج، حسین کجبافی، محمد شکوه‌نیا، کعبی مفرد، موسی مجتبایی، جاسم محمدپور، احمدشهرانی و هوشنگ مقدس‌پور است.

وی با تاکید بر اینکه ستاد اجرایی چند عضو اداری و حقوقی نیز دارد، افزود: این هشت نفر تعداد اعضای معتمدین ستاد اجرایی هستند و علاوه بر این میزان برخی سمت‌های اداری نیز در این ستاد عضو هستند مانند فرماندار، رئیس اداره آموزش و پرورش و رئیس اداره ثبت احوال که این افراد نیز به جمعیت نامبرده شده اضافه خواهند شد.

رئیس ستاد انتخابات شورای اسلامی شهر شوشتر خاطر نشان کرد: تلاش داریم تنها قانون انتخابات در شهرستان شوشتر اجرا شود و در این باره بر اساس بند به بند قانون انتخابات عمل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، از امروز طبق قانون انتخابات ثبت نام برای کاندیداتوری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور آغاز شده است.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول