اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار البرز:

خلق حماسه سیاسی، نیازمند شور و شعور انتخاباتی است

مشاور استاندار البرز گفت: خلق حماسه سیاسی، نیازمند شور و شعور انتخاباتی است.

خلق حماسه سیاسی، نیازمند شور و شعور انتخاباتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی عسگری صبح امروز در کارگروه تخصصی بصیرت و حماسه سیاسی استان البرز اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی باشکوه می‌تواند در تحقق حماسه سیاسی بسیار موثر باشد لذا باید زمینه‌های حضور همه‌جانبه مردم در این انتخابات فراهم گردد.

وی ادامه داد: در این راستا استان البرز با تشکیل کارگروه تخصصی بصیرت و حماسه سیاسی سعی در تحقق اهداف مورد نظر دارد.

این مسئول با اشاره به نزدیکی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: پیشنهاد تشکیل این کارگروه با توجه به نامگذاری سال جدید و به منظور تدوین الزامات و راهکارهای تحقق حماسه سیاسی و نیز بصیرت‌افزایی جهت حضور شکوهمند و حداکثری هموطنان در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات، ارائه و در حال پی‌ریزی است.

عسگری با تأکید بر دو انتخابات حساس در کشور خاطرنشان کرد: خلق حماسه سیاسی نیازمند حضور پرشور مردم بوده لذا باید برای این حضور زمینه‌های لازم فراهم شود.

وی با اشاره به رخدادهای انتخابات سال 88 افزود: ملت ایران در آن انتخابات با حضور پرشور برگ زرینی را در افتخارات کشور به ثبت رساندند اما با اتفاقاتی که بعد از انتخابات 88 روی داد کام مردم کمی تلخ گشت.

عسگری گفت: اما هدایت‌های رهبری و آگاهی مسئولان و درایت مردم توانست توطئه دشمن در این زمینه را از بین ببرد و آنان را رسوا کند.

مشاور استاندار البرز اظهار داشت: بعد از انتخابات نیز دشمن با راه‌اندازی انواع جنگ‌ها از جمله تحریم و تهدید در نظر داشت تا ته‌مانده زور خود را برای ضربه زدن به کشور به کار گیرد.

وی تأکید کرد: با توجه به چنین شرایطی، حضور پرشور و حماسی ملت می‌تواند نشاط و انرژی لازم برای حرکت شتابناک به سوی قله‌های تعالی و پیشرفت و برطرف نمودن تنگناهای معیشتی و اقتصادی را فراهم کرده و مقدمه تحقق حماسه اقتصادی باشد.

عسگری در ادامه سخنان خود به تشکیل کارگروه بصیرت و حماسه سیاسی، اشاره کرد و افزود: تدوین راهبردهای مناسب برای ایجاد شور و شعور انتخاباتی و بصیرت‌افزایی در سطح استان، تاکید بر قانون‌مداری و اخلاق سیاسی، فضاسازی مناسب رسانه‌ای و محیطی در عین پرهیز از رویکرد جانبدارانه و جناحی، و نیز بهره‌برداری از ظرفیت‌های بخش مردمی و غیردولتی در راستای خلق حماسه سیاسی، از اولویت‌های این کارگروه است.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول