اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 9

قناعت: نگاه تمام ابرقدرت‎های جهانی به انتخابات ایران است

استاندار گلستان گفت: در آزمون 24 خرداد امسال، نگاه تمام ابرقدرت‎های جهانی به انتخابات ایران دوخته شده است.

قناعت: نگاه تمام ابرقدرت‎های جهانی به انتخابات ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت صبح امروز در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: مردم، گرانی‎ها، تحریم‎ها و بگومگوهای بی‎مورد و غیردینی را در کشور دیدند که این بگومگوهای بی‎اساس باعث شده تا تحریم‎ها بیشتر شود.

وی با بیان اینکه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن سال گذشته با حضور میلیونی خویش تمام نقشه‎های دشمن را نقش بر آب کردند، تصریح کرد: دشمن تلاش کرد تا از طریق تحریم‎ها نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد و مردم را به کف خیابان‎ها بیاورد اما 22 بهمن در یک مانور الهی و ارزشی، ملت ایران نقشه‎های شوم دشمن را خنثی کرد.

تنها راه موفقیت خواص، حرکت در مدار ولایت است

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در آستانه خلق یک حماسه بزرگ قرار داریم، افزود: نیروهای مسلح گوش به فرمان فرماندهی کل قوا هستند، ملت ایران نیز در طول 34 سال ثابت کردند که پایدار و پایبند به آرمان‎ها و دستاوردهای انقلاب، امام راحل، شهدا و ولایت هستند.

قناعت، هوشیاری و دقت خواص را در آزمون بزرگ انتخابات یک ضرورت خواند و متذکر شد: تنها راه موفقیت خواص، حرکت در مدار ولایت است و هر کس از این مدار خارج شود عاقبت‎بخیر نخواهد بود حتی اگر پرونده درخشان و مسئولیت‎های بزرگ داشته باشد.

وی با بیان اینکه ملاک، وضعیت فعلی افراد است، اظهار داشت: خواص جامعه اگر در مسیر و سنگر ولایت بمانند قطعاً عاقبت‎بخیر خواهند شد و مهر تائید شهدا را خواهند گرفت.

آزمون بعدی برای خواص به مراتب سخت‎تر از فتنه 88 است

استاندار گلستان تاکید کرد: خواص جامعه حواس‎شان جمع باشد که در آزمون بعدی که به مراتب سخت‎تر از فتنه 88 است رفوزه نشوند، سُر نخورند، به دامان دشمن نیفتند و تنها به ولایت فقیه چنگ بزنند.

قناعت در پایان گفت: مردم عزیز، انقلابی و بصیر ایران امتحان خود را در آزمون مختلف به شایستگی نشان دادند و یقیناً از آزمون 24 خرداد امسال نیز سربلند بیرون می‎آیند که امیدواریم خداوند متعال، خواص جامعه را نیز یاری کند تا در این آزمون رفوزه نشوند.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول