اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

فضای انتخابات را از تخریب و توهین دور کنیم

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در فضای سیاسی و انتخاباتی باید از گفتن حرف‌هایی که خیری ندارد، جلوگیری کنیم و از توهین و تخریب بپرهیزیم.

فضای انتخابات را از تخریب و توهین دور کنیم

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک خواستار رعایت اخلاق انتخاباتی شد و اظهار داشت: در فضای انتخاباتی باید عقاید اشخاص، قومیت‌ها و قبیله‌ها مورد احترام قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مؤمن در بیان برخی از گفته‌ها و حرف‌هایی که خیری در آن نیست اگر سکوت کند موجب رضای خدا خواهد بود.

امام جمعه اراک تصریح کرد: توجه به ارتقای سطح کیفی حضور آحاد مردم در انتخابات با تکیه بر بینش و آگاهی عمیق سیاسی ـ اجتماعی یک امر مهم و اساسی در آستانه انتخابات است که برای رسیدن به این مهم یعنی پرداختن به کیفی‌سازی انتخابات نیازمند یک برنامه‌ریزی دراز مدت و کارآمد هستیم.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در بعد داخلی و استمرار تحریم‌ها و تهدیدها و نقش ایران در موضوع هسته‌ای و مسائل منطقه‌ای و مقاومت اسلامی که در تمامی این عرصه‌ها، ملت آگاه و با مسئولیت ایران اسلامی قطعاً حماسه سیاسی خلق خواهد کرد بسیار با اهمیت است و باید برای آن برنامه‌ریزی دقیق انجام داد.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: در همین راستا، مشارکت پرشور مردم در انتخابات، بارزترین جلوه جامعه‌پذیری سیاسی را به دنبال خواهد داشت و نظام اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه و بر اقتدار آن خواهد افزود.

وی اظهار داشت: باید امروز با استفاده درست از ابزارها و اقدامات هدفمند و صحیح، گام‌های مثبتی برداشت و با مدیریت درست و ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت سیاسی و اقتصادی به منظور رسیدن به اهداف و تحقق شعار حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی تلاش و همت مضاعف داشته باشیم.

دری نجف‌آبادی در مورد انرژی هسته‌ای نیز تأکید کرد: دشمنان باید بدانند که انرژی هسته‌ای در جمهوری اسلامی ایران بومی شده است و ملت ایران با شجاعت و اراده محکم و با تبعیت از مقام معظم رهبری پای مواضع هسته‌ای خود ایستاده و در راه رسیدن و تحقق آرمان‌های خود لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

انتهای پیام/87002/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول