اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

انتخابات خرداد ماه را با قدرت و حضور حداکثری برگزار می‌کنیم

فرماندار کهگیلویه گفت: به رغم سنگین بودن سه انتخابات همزمان، به حول و قوه الهی با قدرت، قوت،صحت و حضور حداکثری این انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

انتخابات خرداد ماه را با قدرت و حضور حداکثری برگزار می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، دوره‌ آموزشی مجریان انتخاباتی شهرستان کهگیلویه با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل آموزش استانداری، قائم مقام شورای نگهبان در استان و مسئولان شهرستان کهگیلویه در فرمانداری دهدشت برگزار شد.

ابراهیم جعفری در این نشست در تبیین اهمیت انتخابات اظهار داشت: جلوگیری از هرج و مرج ایجاب می‌کند عده‌ای به انتخاب مردم و در چارچوب قانون اداره امور کشور را در دست گیرند.

فرماندار کهگیلویه مردم سالاری را تبلور یافته در اصل ششم  خواند و بیان کرد: انتخابات تبلور اراده و خواست مردم و به معنای گزینش اصلح‌ها است.

جعفری گزینش اصلح را از متداولترین اصول دموکراسی در ساختار سیاسی امروز دانست و تصریح کرد: بارزترین مؤلفه انتخابات حضور مردم است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه، با اشاره به حضور چشمگیر مردم در عرصه‌های مختلف از اوایل اسلام گفت: حضور مردم و نقش تعیین کننده آنها در امر حکومت همواره تأثیر‌گذار بوده و امروز نیز به معنای تبعیت از ولی امر و اعلام حضور و پایبندی به اصول اسلام است.

جعفری انتخابات پیش‌رو را مهمترین حماسه سیاسی 92 محسوب کرد و اذعان داشت: همزمانی سه انتخابات در استان کار سنگینی است ولی به حول و قوه الهی با قدرت، قوت، صحت، سلامت و حضور حداکثری برگزار خواهد شد.

مقام ارشد اجرایی شهرستان با ابراز اینکه تأمین مسائل امنیتی، امکانات و پشتیبانی مالی لازمه تحقق این فرآیند است دو موضوع مهم و اثرگذار در انتخابات را مورد تشریح قرار داد؛

جعفری فراهم کردن زمینه حضور حداکثری را یکی از موارد مهم و اساسی برشمرد و گفت: باید شرایط و امکانات را چنان فراهم کنیم که مردم با فراغ بال پای صندوق‌های اخذ رأی حضور یابند.

وی رعایت اصل بی‌طرفی و امانتداری را نیز مهم تلقی کرد و افزوذ: هر کسی که از فیلتر شورای نگهبان بگذرد با امانتداری کامل وظیفه خود را انجام می‌دهد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه مقدمات کار انتخابات در شهرستان را فراهم شده توصیف کرد و گفت: انتخابات شهر و روستا در تعداد یکصد و 79 روستا و چهار شهر در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

جعفری در ادامه افزود: کمیته‌های لازم تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و 256 شعبه ثابت و سیار آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

فرماندار کهگیلویه در پایان با تأکید بر بی‌طرفی کامل هیئت اجرایی و عدم جانبداری از نامزد خاصی گفت: برای برگزاری انتخابات سالم همدلی و همراهی هیئت‌های نظارت ضروری است.

انتهای پیام/82016/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول