اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

امکانات دولتی و عمومی ابزار تبلیغات انتخاباتی نامزدها نشوند

معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید امکانات دولتی و عمومی و نیز تریبون‌ها ابزار تبلیغات انتخاباتی نامزدها شود.

امکانات دولتی و عمومی ابزار تبلیغات انتخاباتی نامزدها نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه نشست مجریان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری در دهدشت برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به همزمانی سه انتخابات در استان و هجمه کاری قابل توجه اظهار داشت: در هر شعبه سه صندوق اخذ رأی مستقر می‌شود.

غلامعلی رضوانی مهمترین وظیفه مجریان انتخابات را حفظ آرامش و امنیت دانست و گفت: تمام دست‌اندرکاران این امر مهم باید آموزش‌های لازم را ببینند و در زمینه قوانین اشراف اطلاعاتی داشته باشند.

رضوانی با بیان اینکه نظر شورای نگهبان نباید اعمال سلیقه تلقی شود، خواستار همدلی و رفاقت هیئت نظارت استان شد.

معاون سیاسی استاندار دسترسی برخی نامزد‌ها به امکانات تبلیغاتی را ایجاد نارضایتی و کاستن نشاط اجتماعی دانست و تأکید کرد: نباید امکانات دولتی و عمومی و نیز تریبون‌ها ابزار تبلیغات انتخاباتی نامزدها شود.

وی اردوکشی و راه‌ انداختن کاروان برای مانور دادن را کار غیر قانونی دانست و گفت: البته ممکن است این ذهنیت پیش آید که قبلاً چنین کاری بوده و باید بگویم لازم است هر دوره‌ای نسبت به دوره قبل رشد داشته باشد.

رضوانی با ابراز اینکه هر کس رأی آورد در چارچوب قانون موظف به اجرای قوانین و مقررات است و هرجا مشکلی پیش آید رهبری با قاطعیت هر آن‌چه لازم باشد بیان می‌کنند تصریح کرد: کشور قدرتمند ایران اسلامی که متکی بر احکام ناب محمدی است به برکت خون شهدا برای دنیا پیام دارد و دشمنان ما در حال انفعال هستند.

وی شکست مفتضحانه دشمن در جریان تحریم اقتصادی را به برکت حاکمیت ولایت فقیه و احکام اسلامی دانست و ابراز داشت: دشمن برای ما نقشه دارد، فشار می‌آورد و درون جامعه اختلاف و دعوا راه می‌اندازد.

رضوانی با اشاره به قضیه سوریه و مصر و تجهیز گروه‌ها و اختلاف افکنی در این کشورها از سوی استکبار، درخواست شوم پادشاه خبیث عربستان برای حمایت مالی به مصر به شرط اجازه خروج نامبارک برای ورود به عربستان را شرم‌آور خواند و گفت: دشمنان برای ما هم خواب‌هایی دیده‌اند اما با اقتدار و صلابت رهبری همه توطئه‌های شوم آنان شکست خواهد خورد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ارائه خدمات دولت را منحصر به رئیس‌جمهور تنها ندانست و با بیان اینکه خدمات دولت خدمات نظام است، گفت: کارکرد نظام و مجموعه کسانی که در کشور کار می‌کنند باید به مردم ارائه شود و این ارائه خدمات نشانه نشاط سیاسی مردم است.

رئیس ستاد انتخابات استان با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم از روی غفلت یا غرض عده‌ای فضا را ناامن کنند، تصریح کرد: رسانه‌های خارجی همواره از موضوعات ساده سوءاستفاده کرده و التهاب به وجود می‌آورند.

رضوانی حداقل سن برای رأی‌گیری در هر سه انتخابات را 18 سال ذکر کرد و افزود: کسانی ‌که می‌توانند تاثیرگذار باشند برای روشنگری و پاسخ به شبهات جوانان در مراکز علمی حضور یابند و آنان را در مورد چرایی بررسی صلاحیت کاندیداها توجیه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با یادآوری تعداد افراد اجرایی انتخابات گفت: یک‌هزار و 250 شعبه اخذ رأی در سطح استان آراء را جمع‌آوری می‌کند.

رضوانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر شرکت همه سلایق در انتخابات خاطرنشان کرد: باید توجه داشت منظور کسانی است که ولایت در خون و رگشان جاری است و همه سلایق زیر چتر ولایت فقیه و در قالب قانون اساسی هستند و کسانی‌که توبه و انابه نسبت به خیانت بزرگ 88 ندارند و سکوت عده‌ای که اشک رهبری را جاری کردند سلیقه نیستند.

رئیس ستاد انتخابات این استان توصیه‌هایی نیز به همکاران ستادی خود داشت و گفت: جلوگیری از ریخت و پاش‌ها و فراهم کردن تمام امکانات اجرایی از سوی دستگاه‌های دولتی ضروری ا‌ست و با حفظ وحدت و انسجام و همدلی با هرگونه حاشیه سازی با متانت و منطق برخورد کنید و هیئت اجرایی حق جانبداری از نامزد خاصی را ندارد.

انتهای پیام/82016/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول