اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته سلامت صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه آشپزی غذای سالم در قزوین

رئیس کمیسیون سلامت و بهداشت شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به مناسبت هفته سلامت مسابقه آشپزی غذای سالم در شهر قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه آشپزی غذای سالم در قزوین

مریم نخستین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به مناسبت هفته سلامت مسابقه آشپزی غذای سالم در فرهنگ‌سرای شهید نواب صفوی قزوین برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری کارگاه تغذیه سالم و مسابقه آشپزی غذای سالم از جمله برنامه‌های سلامت و بهداشت در شهر قزوین است، ابراز داشت: این برنامه در فرهنگسرای شهید نواب صفوی این شهر برگزار می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اذعان داشت: با برگزاری کارگاه تغذیه سالم و مسابقه آشپزی غذای سالم راهکارهای ایجاد طعم خوب و استفاده از موادهای سالم در غذا به بانوان آموزش داده می‌شود تا آنان بتوانند غذاهای مقوی و سالم را برای خانواده مهیا کنند و با انجام این کار سلامت خود و اعضای خانواده‌‌‌هایشان را ارتقا دهند.

رئیس کمیسیون سلامت و بهداشت شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه شعار بهداشت جهانی امسال با عنوان «فشار خون را جدی بگیریم» است، تصریح کرد: مسئولان مربوطه بهداشت و سلامت در قزوین تلاش می‌کنند تا برنامه‌هایی با این شعار در این شهر انجام دهند.

نخستین با بیان اینکه تبلیغات مختلفی با موضوع بهداشت و سلامت مانند بنرها با عنوان «فشار خون را جدی بگیریم» در قزوین اجرا می‌شود، عنوان کرد: با اجرای این امر تلاش شده تا توجه شهروندان قزوینی به موضوع کنترل فشار خون ارتقا یابد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین برگزاری دوره‌های کارگاهی امدادگران کوچک ویژه کودکان را از دیگر برنامه‌های بهداشت و سلامت در قزوین دانست و بیان کرد: این دوره‌های آموزشی و توجیهی برای والدین آنان نیز برگزار می‌شود تا اطلاعاتشان پیرامون سلامت فرزندانشان ارتقا یابد.

رئیس کمیسیون سلامت و بهداشت شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: دوره‌های کارگاهی امدادگران کوچک ویژه کودکان در فرهنگ‌سراهای شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقه ورزشی ویژه کارمندان شهرداری به مناسبت هفته سلامت با همت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار می‌شود، ابراز داشت: این مسابقه در رشته‌های تنیس‌روی میز، گل کوچک، تیراندازی و دارت در این هفته اجرا می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه مسابقه دارت خانواده برای شهروندان قزوینی در هفته سلامت برگزار می‌شود، اذعان داشت: این مسابقه در فرهنگ‌سرای شهید نواب صفوی در این هفته برپا می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

این مسئول با بیان اینکه در هفته سلامت تلاش کردیم تا با برگزاری مسابقه‌های خانوادگی نشاط و شادابی را در خانواده‌ها افزایش دهیم، ابراز داشت: با برگزاری این مسابقه‌ها همدلی، تعاون و همکاری در بین اعضای خانواده ارتقا می‌یابد و همچنین آنان با شرکت در این مسابقه احساس خوشحالی و سرزندگی را با یکدیگر تجربه می‌کنند.

رئیس کمیسیون سلامت و بهداشت شورای اسلامی شهر قزوین اظهار داشت: مسئولان مربوطه برای افزایش بهداشت و سلامت فکری، روحی، روانی و جسمی اقشار مختلف جامعه در قزوین تلاش می‌کنند تا بتوانند از مبتلا شدن آنان به بیماری‌های مختلف پیشگیری و جلوگیری کنند.

انتهای پیام/77009/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول