اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

اعزام 467 مبلغ روحانی به مناطق مختلف قزوین

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: امروز به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) 467 مبلغ روحانی به مناطق مختلف استان قزوین اعزام شدند.

اعزام 467 مبلغ روحانی به مناطق مختلف قزوین

حجت‌الاسلام عباس نظری امروز به مناسبت شهادت فاطمه زهرا (س) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: امروز به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) 467 مبلغ دینی با هدف ترویج دین اسلام به مناطق مختلف استان قزوین اعزام شدند.

وی با بیان اینکه روحانیون مبلغ دینی از امروز به مدت چهار روز تا یکشنبه 25 فروردین ماه در مناطق مختلف این استان مستقر می‌شوند، افزود: آنان در این مناطق به مناسبت شهادت فاطمه زهرا (س) به مرثیه‌سرایی و مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) 467 مبلغ دینی به مناطق مختلف این استان اعزام می‌شوند، ادامه داد: از این آمار 142 مبلغ از قم و 376 مبلغ از قزوین هستند که در این مناطق مبانی دین اسلام را بین اقشار مختلف جامعه ترویج می‌دهند.

وی بیان کرد: روحانیون مبلغ در مناطق مختلف استان قزوین اهمیت جایگاه ولایت‌ فقیه در جامعه و حکومت دینی را بین مردم بیان می‌کنند تا آنان به ضرورت این جایگاه آشنا شوند.

نظری تصریح کرد: روحانیون مبلغ با مستقر شدن در مناطق مختلف استان قزوین مسایل شرعی، احکام و معارف دینی را برای مردم مطرح می‌کنند و به سئوالات شرعی و دینی آنان پاسخ می‌دهند و همچنین خرافات و عرفان‌های دروغین را به آنان اطلاع می‌دهند تا فریب این مباحث نشوند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: روحانیون مبلغ به مناسبت شهادت فاطمه زهرا (س) سیره زندگی و فضایل اخلاقی این بانوی بزرگوار را برای اقشار مختلف جامعه بیان می‌کنند تا آنان بیشتر با نحوه و سبک زندگی ایشان آشنا شوند.

این مسئول با بیان اینکه اقشار مختلف جامعه باید از زندگی حضرت زهرا (س) الگوبرداری کنند، گفت: آنان با تحقق این عمل می‌توانند به راحتی مشکلات زندگیشان را برطرف کنند و زندگی توأم با آرامش و آسایشی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) در همسرداری و خانه‌داری بهترین الگوی بارز برای بانوان است، تصریح کرد: آنان با الگوگیری از این بانوی بزرگوار می‌توانند در وظایفشان در خانواده موفق‌تر باشند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: روحانیون مبلغ در مناطق مختلف استان قزوین بصیرت و بینش مردم را به مسایل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی افزایش می‌دهند تا آنان را نسبت به فتنه‌های دشمنان بیمه کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال را مقام معظم رهبری حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری کرده‌اند، بیان کرد: روحانیون مبلغ اهمیت و اهداف این نام‌گذاری را در سال جاری برای مردم تبیین و توضیح می‌دهند تا اهداف این راهبرد در جامعه محقق شود.

نظری تهاجم فرهنگی را از فتنه‌های شوم دشمنان اسلام در کشور عنوان کرد و گفت: اقشار مختلف جامعه با بصیرت و آگاهی نسبت به این فتنه می‌توانند راه‌های مقابله با این فرهنگ را بیاموزند و آن را به خوبی خنثی کنند.

انتهای پیام/77009/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول