اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون

تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین باز هم شکست خورد / مسئولان یاری کنند

در جریان رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور، تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین مقابل نماینده کرمانشاه تن به شکست داد.

تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین باز هم شکست خورد / مسئولان یاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته چهارم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور، تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین پذیرای تیم هیئت بدمینتون کرمانشاه بود که در نهایت با نتیجه پنج بر صفر مقابل میهمان خود تن به شکست داد.

شاگردان سعید میرعزیزی با باختی که در این دیدار متحمل شدند، ضمن اینکه سومین شکست متوالی خود را در این رقابت‌ها به دست آوردند بدون کسب امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین که یک دیدار عقب افتاده با نماینده اهواز دارد، در دو دیدار قبلی خود نیز با نتایج مشابه پنج بر صفر بازی‌ها را به تیم‌های گاز تهران و هیئت بدمینتون زنجان واگذار کرده است.

به هر حال شکست تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین مقابل تیم کرمانشاه هم دور از انتظار نبود، زیرا اوضاع این تیم در این فصل آن قدر به هم ریخته بوده است که با قاطعیت می‌توان گفت اگر تا به حال بازیکنان و کادر فنی این تیم راضی شده‌اند در لیگ بازی کنند به خاطر حفظ اخلاق ورزشی بوده است.

این صحبت‌ها فقط گفته ما نیست، زیرا رئیس هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین هم روی گفته‌های ما صحه می‌گذارد و از اوضاع مالی تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین شکایت می‌کند.

صدیق سخن‌سنج با بیان اینکه نزدیک به چهار ماه از آغاز رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور می‌گذرد، می‌گوید: در این مدت هزینه‌های تیم به سختی تأمین می‌شود و کسی از مسئولان نیز در این مدت سراغی از وضعیت مالی این تیم نمی‌پرسند.

سخن‌سنج با اشاره به اینکه تیم بدمینتون شهید رجایی متعلق به استان قزوین است، عنوان می‌کند: مسئولان مربوطه یادشان رفته است که چنین تیمی از قزوین در لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور حضور دارد، زیرا این تیم از مشکلات شدید مالی رنج می‌برد.

صحبت‌های رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین در حالی بیان می‌شود که به حق باید گفت که مسئولان ورزش استان یا نخواسته‌اند و یا نتوانستند در این مدت این تیم را به امنیت مالی خوبی برسانند.

نبود اسپانسر و حمایت‌کننده مالی برای تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین به قدری برای بازیکنان جوان و بومی قزوینی مشکل ساز بوده است که به گفته سخن‌سنج رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین، این تیم بازی هفته سوم خود را که قرار بود در اهواز مقابل نماینده این شهر واگذار کند به علت مشکلات مالی و با موافقت فدراسیون به تعویق انداخت.

رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور با حضور شش تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و به طور قطع انتظار می‌رود مسئولان ورزش استان قزوین حمایت جدی خود را از تیم شهید رجایی نشان دهند تا این تیم بتواند در ادامه مسابقات لیگ عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/77004/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول