اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خبر داد

تدفین پیکر مطهر 8 شهید گمنام در قزوین

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: پیکر مطهر هشت شهید گمنام در روز شهادت حضرت زهرا (س) در استان قزوین تدفین می‌شود.

تدفین پیکر مطهر 8 شهید گمنام در قزوین

سردار سالار‌ آبنوش در حاشیه برگزاری همایش تجلی شیدایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: پیکر مطهر هشت شهید گمنام روز یکشنبه 25 فروردین‌ ماه مصادف با شهادت حضرت زهرا (س) در استان قزوین با حضور پرشکوه مردم شهیدپرور این استان خاکسپاری می‌شوند.

وی با بیان این‌که استان قزوین میزبان شش شهید گمنام بود، ادامه داد: دو شهید گمنام دیگر نیز به این استان اضافه شده است که مسئولان مربوطه در حال پیگیری مشخص شدن تدفین این شهدا هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به این‌که با اضافه شدن دو شهید گمنام به استان قزوین آمار تدفین این شهدا در روز شهادت حضرت زهرا (ع) به هشت شهید رسیده است، ادامه داد: دو شهید اضافه شده در دانشگاه آزاد تاکستان تدفین می‌شوند.

این مسئول با بیان این‌که درخواست‌کننده مشتاق برای تدفین این دو شهید گمنام در استان قزوین بسیار است که چندین مکان را نیز مسئولان مربوطه در نظر گرفته‌اند، گفت: در حال حاضر اولویت تدفین این دو شهید در دانشگاه آزاد تاکستان است.

آبنوش با بیان این‌که پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام به مناسبت شهادت حضرت زهرا (ع) در استان قزوین تدفین می‌شوند، یادآور شد: از آمار فوق دو شهید گمنام در شهرستان آبیک، دو شهید گمنام در شهر الوند، دو شهید گمنام در تاکستان واقع در دانشگاه آزاد اسلامی و دو شهید گمنام دیگر در شهر قزوین واقع در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین (مجتمع شهید عباسپور) به خاک سپرده می‌شوند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: برنامه‌‌ریزی‌هایی توسط مسئولان مربوطه زیر نظر اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین صورت گرفته است که برای هر شهید یادمان‌هایی برگزار شود.

وی عنوان کرد: پیکر مطهر هشت شهید گمنام با استقبال پرشکوه مردم استان قزوین در روز 25 فروردین ‌ماه مصادف با شهادت حضرت زهرا (ع) تدفین می‌شوند تا مزارشان میعادگاه زیارتی عاشقان و دوستداران این شهیدان قرار ‌گیرد.

این مسئول با اشاره به این‌که پیکر مطهر شهدای گمنام در عملیات‌های خیبر، کربلای 9 و تک دشمن بوده است، ادامه داد: مردم شهیدپرور و مذهبی قزوین در روز شهادت حضرت زهرا (س) عاشقانه با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر این شهیدان گمنام شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/77009/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول