اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین تأکید کرد

تدوین برنامه‌های مفید برای تجلیل از معلمان در قزوین

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین بر هماهنگی برای تدوین برنامه‌های مفید با هدف تجلیل از همه‌ معلمان در استان قزوین تأکید کرد.

تدوین برنامه‌های مفید برای تجلیل از معلمان در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، رضا سجادفر اظهار داشت: همه ما به نوعی وامدار و بدهکار معلمان هستیم و باید به عنوان وظیفه شخصی، دینی و قانونی خود در حد بضاعت از این قشر تأثیرگذار تقدیر و تجلیل کنیم.

این مسئول تصریح کرد: گرامیداشت این روز بزرگ منبعث از حرکت انبیاء الهی و حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد (ص) و ائمه اطهار (ع) است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین افزود: مراجع بزرگ تقلید، علمای بزرگ، اندیشمندان، متفکران نیز به عنوان معلمان جامعه بر گردن ما حق دارند.

سجادفر در خصوص علت نامگذاری روز معلم در سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری بیان کرد: علاوه بر گرامیداشت این روز پر اهمیت، اتصال حوزه و دانشگاه از اهداف این نامگذاری بوده است.

وی بر هماهنگی برای تدوین برنامه‌های مفید با هدف تجلیل از معلمان در استان قزوین تأکید کرد و افزود: برنامه‌های تدوین شده باید طوری اجرایی شوند که از تمام معلمان این استان به نحو شایسته‌ای تجلیل شده و از موازی‌کاری نیز پرهیز شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین از صدا و سیمای مرکز قزوین خواست تا به تدوین برنامه‌های جدید و بدیعی بپردازند.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول