اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

بخش عمده‏ای از صادرات زنجان متعلق به سرب و روی است

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: بخش عمده‌ای از صادرات استان به واحدهای سرب و روی تعلق دارد.

بخش عمده‏ای از صادرات زنجان متعلق به سرب و روی است

غلامحسین جمیلی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هر گامی در زمینه رونق واحدهای سرب و روی استان برداشته شود، در پیشرفت اشتغال، صادرات و توسعه زنجان موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تعامل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی با دستگاه‏های اجرایی در استان یکی از اهداف است، خاطر‌نشان کرد: با توجه به اینکه افزایش سقف اعتبارات و اختیارات متناسب با افزایش نرخ ارز نبوده است، با ایجاد تعامل بهتر و همراهی با دستگاه‌های اجرایی این نقص برطرف می‎شود.

*اعزام و پذیرش هیئت‏های تجاری در استان زنجان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن زنجان با بیان اینکه سال گذشته گروه‌های مختلفی از هیئت‌های تجاری استان به کشورهای خارجی اعزام شدند، تصریح کرد: با برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته درصدد به نتیجه رساندن برنامه‏هایی در کشورهایی همچون روسیه، چین، ترکیه و عراق هستیم.

وی با اشاره به اینکه با نتیجه گرفتن از بازار کشورهای مذکور بازارهای هدف جدیدی را پیدا می‏کنیم، اضافه کرد: در زمینه همکاری‏های تجاری با برخی از کشورها برنامه‏ریزی کرده‏ایم.

جمیلی با بیان اینکه اگر اعتبارات مورد نیاز واحد پژوهش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان تامین شود، کارهای خوبی در این واحد در زمینه وظایف و اهداف اتاق صورت می‏گیرد، ادامه داد: زنجان یکی از استان‏های کشور است که ظرفیت استفاده از خدمات بازرگانی را دارد.

وی با اشاره به اینکه با رونق دادن به شرکت‏های خدمات بازرگانی در استان زنجان، می‌توان به توسعه صادرات استان کمک کرد، افزود: دسترسی به بازارهای مختلف نقش مهمی در این زمینه دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با تاکید بر اینکه فراهم کردن بخش خدمات بازاریابی و بازرگانی در اتاق بازرگانی استان زنجان نقش مهمی در صادرات زنجان ایفا می‏کند، یادآور شد: بخش عمده‏ای از صادرات استان مربوط به واحدهای سرب و روی است.

انتهای پیام/73006/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول