اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب ‌رئیس مجلس در جمع اصولگرایان گرگان:

استخراج و صادرات نفت تولید ثروت نیست، فروش ثروت است

نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید سیاست تولید ثروت به عنوان شعار کلیدی دولت‎مردان قرار گیرد، اگر استخراج نفت انجام می‎دهیم و آن را به فروش می‎گذاریم این تولید ثروت نیست بلکه فروش ثروت است.

استخراج و صادرات نفت تولید ثروت نیست، فروش ثروت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسن ابوترابی‌فرد صبح امروز در جمع اصولگرایان شهرستان گرگان اظهار داشت: کشور ما از نظر سیاسی یک کشور کاملاً پیشرفته و توسعه‌یافته است و یکی از عرصه‎هایی که در آن سرآمد هستیم عرصه سیاسی و توسعه سیاسی است.

وی در ادامه با اشاره به سرآمدی ایران در بسیاری از عرصه‎های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دیگر عرصه‎ها بیان کرد: اگر با همین قدرت، بصیرت و مسئولیت در عرصه سیاسی بمانیم در همه حوزه‎ها سرآمد خواهیم شد.

رهبری نظام لنگرگاه ثبات سیاسی و اقتدار کشور است

نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: منابع عظیم مادی، نیروی انسانی حاضر در صحنه، نیروی انسانی تربیت یافته در آغوش انقلاب و رهبری نظام که یک لنگرگاه ثبات سیاسی و اقتدار کشور است دستاورد این حضور مردم است.

وی اضافه کرد: با این حضور باید سطح مدیریت اجرایی کشور را ارتقا ببخشیم و هر قدر که سطح مدیریت اجرایی کشور ارتقا پیدا کند ما به قله‎ها نزدیک‌تر می‎شویم.

مدیریت مبتنی بر دینداری، اخلاق، صداقت، احترام به کرامت انسان‌ها باید ارتقا پیدا کند

ابوترابی‌فرد اذعان داشت: ارتقاء سطح مدیریت اجرایی با حضور مدیرانی است که به معنای واقعی کلمه متعهد و پایبند به اسلام، پاک و خدمتگذار باشند و باید سطح پاکی و خدمتگذاری و سطح مدیریت مبتنی بر تقوا در بدنه مدیریتی کشور ارتقا پیدا کند.

وی تاکید کرد: در سطوح مدیریتی کشور باید مدیریت مبتنی بر دینداری، اخلاق، صداقت، احترام به کرامت انسان‌ها ارتقا پیدا کند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید سطح حضور علم و دانش و دانایی در تصمیم‎گیری‎های مدیریتی، مدیریت علم‌محور، مدیریت مبتنی بر دانش و تخصص و نگاه کارشناسی ارتقا پیدا کند و همه ما باید تلاش کنیم با بهترین انتخاب راه برای تحقق این مهم هموار شود.

وی متذکر شد: باید آن‌هایی که از نظر تعهد، دین‎باوری، سوابق اجرایی و مدیریتی، دانش و تخصص و انگیزه بالای خدمت، گوی سبقت را از دیگران ربوده‎اند در مجاری مدیریتی قرار بگیرند.

ابوترابی‌فرد با طرح این سوال که اگر در این مسیر قرار بگیریم آیا مشکلی به نام مشکل اقتصادی یا بیکاری وجود خواهد داشت، افزود: ما یک کشور کم آب هستیم اما منابع آبی ما اگر درست مدیریت شود و مورد استفاده قرار گیرد نیاز کشور در عرصه کشاورزی و آب شرب تامین خواهد شد.

وی با اشاره به دشت استان گلستان به عنوان یکی از منابع با ارزش بیان کرد: سرشاخه‎های بهترین آب‌ها و منابع آبی امروز به دریا می‎ریزد و در صورت مدیریت درست و احداث یک کانال مناسب می‎توان این آب‌ها را به دشت گلستان و گرگان انتقال داد.

وی افزود: اگر با دانش و علم حرکت کنیم و شایسته‌سالاری را شعار خود قرار دهیم به طور حتم به سمت قله‎های پیشرفت حرکت خواهیم کرد.

تولید ثروت شعار کلیدی دولت‎مردان قرار گیرد

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید سیاست تولید ثروت به عنوان شعار کلیدی دولت‎مردان قرار گیرد و عملی شود.

وی ابراز داشت: اگر استخراج نفت انجام می‎دهیم و آن را به فروش می‎گذاریم این تولید ثروت نیست بلکه فروش ثروت است.

ابوترابی‌فرد بیان کرد: تولید ثروت یعنی اینکه با کار و تلاش و ارزش افزوده به دست آمده از کار و تلاش به ثروت و درآمد دست پیدا کنیم و به نقطه‎ای برسیم که نفت استخراج شده را به فراورده‎های نفتی ذیقیمت تبدیل کرده و با ارزش افزوده تولید شده آن فراورده‎ها را صادر کنیم و تولید ثروت داشته باشیم.

انتهای پیام/83004/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول