اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان جیرفت:

اشتغال مددجویان زندانی نیازمند برنامه‌ای جامع است

دادستان جیرفت گفت: همان‌طور که برای اصلاح و تربیت مددجویان برنامه‌ریزی شده، باید در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان نیز برنامه‌ای جامع صورت گیرد.

اشتغال مددجویان زندانی نیازمند برنامه‌ای جامع است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مجید رستمی ظهر امروز در بازدید از اردوگاه علی‌بن ابی‌طالب (ع) و اردوگاه آب‌حیات زندان جیرفت اظهار داشت: کشت 20 تن و 450 کیلوگرم گندم توسط زندانیان رأی باز ستودنی است و اشتغال مهم‌ترین عامل بازگشت سعادت‌مندانه مددجویان است.

وی افزود: همان‌طور که برای اصلاح و تربیت مددجویان برنامه‌ریزی شده است باید در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان نیز برنامه‌ای جامع صورت گیرد.

دادستان جیرفت عنوان کرد: اشتغال امیدی مضاعف برای زندگی آینده مددجویان است که بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها را حل می‌کند.

رستمی به همراه قاضی ناظر بر زندان جیرفت همچنین از سالن‌های تولید قارچ و گلخانه‌های تولید خیار سبز بازدید و از زحمات مسئولان در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان تقدیر و تشکر کرد.

قاضی ناظر زندان در این بازدید گفت: اصلاح و تربیت باید با اشتغال همراه باشد و مددجویان در زمان محکومیت از کلاس‌های اشتغال و حرفه‌آموزی استفاده کنند تا در موقع آزادی بتوانند برای خود شغلی را مهیا کنند.

علی سالاری افزود: مددجویانی که در دوران محکومیت در کلاس‌های فرهنگی و اشتغال و حرفه‌آموزی شرکت داشته باشند و بتوانند، گواهینامه قبولی دریافت کنند، می‌توانند از مزایای مرخصی و رأی بازی که برای مددجویان در نظر گرفته شده است، استفاده کنند.

رئیس اداره زندان جیرفت نیز اذعان داشت: توسعه اشتغال مددجویان یکی از اولویت‌های کاری زندان در سال جاری است و تسهیلات زیادی برای مددجویان در نظر گرفته شده است.

حسین برشان عنوان کرد: در حال حاضر در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان کارهای زیادی صورت گرفته است و تعداد زیادی از مددجویان در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، دامداری، باغداری و شرکت‌های خصوصی و... مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/2655/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول