اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان:

49 باب مدرسه در گلشهر کاظمیه زنجان احداث می‏شود

معاون اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان گفت: 49 باب مدرسه در شهرک گلشهر کاظمیه زنجان احداث می‏شود.

49 باب مدرسه در گلشهر کاظمیه زنجان احداث می‏شود

علی عسگری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برای احداث مدارس مورد نظر در شهرک گلشهر کاظمیه 161 هزار مترمربع زمین مورد نیاز است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 27 باب مدرسه ابتدایی در شهرک گلشهر کاظمیه زنجان احداث می‏شود، خاطرنشان کرد: 20 باب مدرسه راهنمایی و 12 باب مدرسه متوسطه نیز در این شهرک پیش‎بینی شده است.

*پیشرفت 30 درصدی مجتمع حیات طیبه زنجان

معاون اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان با بیان اینکه مجتمع حیات طیبه از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی برخوردار است، تصریح کرد: در زمینه زمین‏های مورد نظر برای احداث فضاهای آموزشی در شهرک گلشهر کاظمیه هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه طرح و نقشه زمین‏های احداث مدارس در شهرک گلشهر کاظمیه به ویژه در فاز نخست آن آماده است، اضافه کرد: با وارد شدن خیران مدرسه‏ساز در این زمینه نتایج خوبی حاصل می‏شود.

*ارائه همه زیرساخت‏ها در شهرک گلشهر کاظمیه

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی شهرک گلشهر کاظمیه زنجان با بیان اینکه در چهار فاز نخست این شهرک همه امکانات مورد نیاز و زیرساخت‏ها فراهم شده است، یادآور شد: در فازهای 5 و 6 نیز جدول‌گذاری انجام و آب و برق تامین شده است.

نوروز محمدی با اشاره به اینکه 200 واحد مسکونی در فازهای 5 و 6 در حال احداث است، ادامه داد: امیدواریم بخش عمده‏ای از ساخت و سازها در این شهرک صورت گیرد.

*گازرسانی به فازهای 5 و 6 شهرک گلشهر زنجان

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان زنجان تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما نسبت به گازرسانی به فازهای 5 و 6 شهرک گلشهر کاظمیه زنجان اقدام کند، اذعان داشت: در فازهای 8 و 7 نیز خاک‏برداری‏ها انجام شده و آب مورد نیاز نیز تامین شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی شهرک گلشهر کاظمیه زنجان با بیان اینکه جدول‎گذاری دو فاز 8 و 7 این شهرک تا پایان اردیبهشت ماه سال‌جاری کامل می‏شود، تصریح کرد: با پایان احداث واحدها آسفالت‏ریزی در فازهای 5، 6، 7 و 8 آغاز می‏شود.

وی با اشاره به اینکه 27 قطعه زمین با مساحتی بالغ بر 11 هکتار برای احداث مدارس در شهرک گلشهر کاظمیه زنجان در نظر گرفته شده است، افزود: امروز ارزش این قطعات بیش از 120 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/73006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول