اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با نخستین روز از هفته سلامت صورت گرفت

برگزاری آیین بزرگداشت روز جهانی سلامت در مدارس اصفهان

خبرگزاری فارس: پیش از ظهر امروز هم‌زمان با نخستین روز از هفته سلامت آیین بزرگداشت روز جهانی سلامت با شعار جهانی پیشگیری از فشار خون بالا در مدارس اصفهان برگزار شد.

برگزاری آیین بزرگداشت روز جهانی سلامت در مدارس اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، 18 فروردین ماه هم‌زمان با 17 آوریل با عنوان روز جهانی سلامت نام دارد و هفته سلامت از امروز آغاز شده است.

با هدف ارتقای آگاهی بیشتر، انجام رفتار‌های سالم‌تر به منظور پیشگیری از فشار خون بالا و کاهش حملات و صدمات قلبی، «فشار خون را جدی بگیریم» به عنوان شعار روز جهانی سلامت در سال 1392 انتخاب شده است تا تمام مردم برای حفظ سلامتی خود به این موضوع مهم توجه لازم را داشته باشند.

هر ساله در آغاز این هفته زنگ سلامت در مدارس سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود تا فرهنگ حفظ و دست‌یابی به سلامتی کامل در میان دانش‌آموزان نهادینه شود.

صبح امروز هم‌زمان با نخستین روز از هفته سلامت آیین بزرگداشت روز جهانی سلامت با شعار جهانی پیشگیری از فشار خون بالا در مدارس اصفهان برگزار شد.

این مراسم با حضور مسئولان آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مدرسه راهنمایی ایمان در ناحیه سه اصفهان به صورت نمادین برگزار شده است.

هفته سلامت از امروز آغاز شده و تا 24 فروردین ماه امسال ادامه دارد و طی این هفته برنامه‌های متعددی در اصفهان در راستای افزایش و ارتقای سطح سلامتی مردم برگزار می‌شود که گرامیداشت روز جهانی سلامت در مدارس از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها در راستای نهادینه شدن فرهنگ سلامت و ارتقای سلامتی مردم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول