اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته ملی سلامت صورت گرفت

استقرار پایگاه‌های کنترل فشار خون در مدارس جنوب تهران

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 20 تهران با تشریح برنامه های هفته سلامت ویژه دانش‌آموزان از استقرار پایگاه های کنترل فشار خون در مدارس این منطقه خبر داد.

استقرار پایگاه‌های کنترل فشار خون در مدارس جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جواد کریمی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بخشی از فعالیت‌های هفته جهانی سلامت مدیریت شهری منطقه 20 به دانش‌آموزان و مدارس این منطقه اختصاص دارد، گفت: تئاترهای‌های آموزشی، استقرار پایگاه‌های کنترل فشار خون، کارگاه‌های آموزشی، مسابقات فرهنگی و تورهای سلامت از اقداماتی است که همزمان با این هفته در مدارس منطقه 20 اجرا می‌شود.

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 20 تهران ارتقای سلامت دانش‌آموزان، توسعه و ترویج برنامه‌های سلامت محور و افزایش مروجان سلامت را از اهداف ویژه برنامه‌های مدارس برشمرد و خاطرنشان کرد: معرفی کانون‌های ده‌گانه، ثبت‌نام و عضوگیری از فعالیت‌های جانبی است که با حضور در بین دانش‌آموزان انجام می‌شود و دانش‌آموزان با انتقال مفاهیم آموزشی به خانواده و والدین بهترین مروجان سلامت محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از خدمات رایگان پزشکی و مشاوره‌ای خانه‌های سلامت محله‌های 22 گانه و دهکده سلامت مستقر در فرهنگسرای ولاء همزمان با هفته سلامت تصریح کرد: حضور در سرای سالمندان کهریزک و ارائه خدمات آموزشی فرهنگی از دیگر اقداماتی است که با حضور اعضاء کانون‌های خانه‌های سلامت و شهروندان علاقمند برگزار شد.

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 20 تهران در پایان تصریح کرد: به‌منظور تکریم هفته سلامت و ایجاد حساسیت در شهروندان نسبت به نصب 4 هزار متر بنر و یک هزار پوستر با مضامین آموزشی و فرهنگی در مراکز فرهنگی، خانه‌های سلامت و مدارس و ارسال 3 هزار پیامک با موضوع شعار سال «فشار خون را جدی بگیریم» اقدام کرده است.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول