اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

در نوروز امسال

164 هزار مسافر در مدارس همدان اسکان یافتند

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در تعطیلات نوروز 164 هزار نفر از فرهنگیان و غیر فرهنگیان به استان همدان مسافرت کرده و در مدارس تجهیز شده اسکان یافتند.

164 هزار مسافر در مدارس همدان اسکان یافتند

عباس حسنی‌محتشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص اسکان فرهنگیان در ایام تعطیلات نوروز اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز 164 هزار نفر از فرهنگیان و غیر فرهنگیان به استان همدان مسافرت کرده و در ستاد اسکان مستقر شده بودند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش استان همدان یک هزار و 700 کلاس را به امر ستاد اسکان اختصاص داده بود که با نظرسنجی‌های صورت گرفته مسافران رضایتمندی خوبی را اعلام کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار 50 درصد تخفیف به همکاران فرهنگی ارائه شد که در واقع 70 درصد مسافرانی که به ستاد‌های اسکان مراجعه کردند فرهنگی و 30 درصد نیز غیر فرهنگی بودند.

وی با اشاره به تجهیزات خوب مدارس افزود: مدارس تعریف شده و تجهیزات مناسبی در آن‌ها قرار داده شده بود تا مسافران بتوانند با آرامش خاطر سفر خود را در استان همدان به پایان برسانند.

حسنی محتشم یادآور شد: در استان همدان خانه‌های معلم نیز در ایام تعطیلات نوروز پذیرای مسافران بودند که شش مراکز ویژه معلم در استان همدان به استقرار فرهنگیان پرداخته بودند.

وی با اشاره به آغاز کار ستاد اسکان نوروزی گفت: اسکان مسافران نوروزی از 26 اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا 26 فروردین ادامه داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در خصوص مشکلات مسافران عنوان کرد: از جمله مشکلاتی که مسافران در ایام تعطیل نوروز عنوان کردند در بحث عبور و مرور و تردد در معابر شهری استان بود.

وی تصریح کرد: در تمام ایام تعطیلات نوروز هیچ گونه مشکلی در باب نارضایتی مسافران وجود نداشت و استان همدان توانست بار دیگر خاطره خوبی را در ذهن مسافران به جا بگذارد.

انتهای پیام/89007/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول