اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد تعاون زندان‌های کرمان خبر داد

ایجاد 2 هزار شغل برای مددجویان زندانی کرمان

مدیرعامل بنیاد تعاون زندان‌های استان کرمان گفت: شغل‌های زیادی برای مددجویان زندان‌های استان ایجاد شده و تا پایان سال جاری 2 هزار شغل دیگر ایجاد می‌شود.

ایجاد 2 هزار شغل برای مددجویان زندانی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مهدی شجاعی در حاشیه بازدید از زندان جیرفت اظهار داشت: با توجه به بخشنامه بنیاد تعاون کشور از 20 هزار شغل برای زندانیان 2 هزار شغل سهم بنیاد تعاون زندان‌های استان کرمان است.

وی با بیان اینکه اشتغال و حرفه‌آموزی از اولویت‌های سازمان زندان‌ها است و شغل در وضعیت رفتاری و کرداری مددجویان تاثیر بسزا و خوبی دارد، افزود: ایجاد شغل و اشتغالزایی برای مددجویان از مهم‌ترین اهداف بنیاد تعاون است.

شجاعی عنوان کرد: برنامه داریم، تعداد کارگاه‌های صنایع دستی و فنی و حرفه‌ای را در زندان‌ها چند برابر کنیم و شغل‌هایی از جمله گیوه‌بافی، کوبلن دوزی، مروارید بافی و... را توسعه دهیم.

شجاعی از کشت 80 هکتار زمین کشاورزی توسط زندانیان در اردوگاه آب‌حیات خبر داد و گفت: شغل‌های زیادی برای مددجویان ایجاد شده و تا پایان سال جاری 2 هزار شغل دیگر برای زندانیان ایجاد می‌شود.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندان‌های استان کرمان در بازدید از فروشگاه زندان جیرفت بیان داشت: باید وسایلی که مددجویان برای تولید نیاز دارند و ممنوعیت قانونی ندارد در فروشگاه موجود باشد تا مددجویان به راحتی بتوانند از آنان استفاده کنند.

انتهای پیام/2655/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول