اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان:

موفقیت در ورزش حاصل کار گروهی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: موفقیت در ورزش حاصل کار گروهی است، نمی‌توان نقش دیگران را در موفقیت یک رشته ورزشی نادیده گرفت.

موفقیت در ورزش حاصل کار گروهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد فولادی‌ماهانی امروز در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان کرمان اظهار داشت: با توجه به شرایط نامناسب بودجه و اعتبارات در بخش ورزش‌ هر فرد که مسئولیت‌پذیر می‌شود در واقع ایثار و از خودگذشتگی می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در استان کرمان همدلی و همکاری خوبی بین اهالی فوتبال وجود دارد‌ به عنوان یکی از خدمتگزاران ورزش به مسئولان توصیه کرده‌ام تا ‌از جوان‌های با فکر و اندیشه‌‌ در مسیر موفقیت ورزش استفاده کنند و بزرگان و پیشکسوتان فوتبال نیز ‌بر آنها نظارت و حمایت داشته باشند.

فولادی‌ماهانی عنوان کرد: موفقیت در ورزش حاصل کار گروهی است، نمی‌توان نقش دیگران را در موفقیت یک رشته ورزشی نادیده گرفت در واقع موفقیت‌های ورزشی حاصل کار مستمر در یک مجموعه است.

وی ابراز داشت: سال 89 مجموع کمک مالی به هیئت‌های ورزشی استان کرمان 15 میلیارد و 400 میلیون ریال، سال 90 مبلغ 3 میلیارد و 200 میلیون ریال و در سال گذشته یک میلیارد و 170 میلیون ریال بوده که این آمار نمایانگر وضعیت کاهش اعتبارات در بخش ورزش است.

وی بیان کرد: فدراسیون فوتبال کشور ما نیز بر اساس معیارها و شاخص‌های مورد نظر فوتبال آسیا و نه از نظر نتیجه‌گیری‌ به عنوان فدراسیون نمونه انتخاب شده است‌.

انتهای پیام/80011/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول