اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد:

کارکنان مقوله ورزش را بصورت جدی‌ در برنامه خود داشته باشند

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به این‌که پشت میزنشینی باعث تنبلی و بسیاری امراض می‌شود ، کارکنان مقوله ورزش را بصورت جدی‌ در برنامه خود داشته باشند.

کارکنان مقوله ورزش را بصورت جدی‌ در برنامه خود داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدهانی حسینی امروز در اولین نشست شورای فرهنگی کانون استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع کارکنان اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کردند و از این جهت که ما یک حرکت عظیم ملی انتخابات را در سال جاری در پیش رو داریم تمام معادلات جهان را بهم خواهد زد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد نامگذاری هر سال همزمان با آغاز سال نو را سنتی جاری، نیکو، حسنه و بسیار هوشمندانه دانست.

وی تصریح کرد: جهانیان خواهند دید که ملت ایران با وجود همه مشکلات و تنگناها و فشار‌های دشمنان محکم، مقاوم و استوار ایستاده است و از حقوق حقه خویش دفاع می‌کند و مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای شهر و روستا و میان دوره‌ای خبرگان رهبری به طور باشکوه حضور پیدا خواهند کرد.

حسینی، به موفقیت‌ها و فعالیت‌های چشمگیر کانون در سال گذشته اشاره کرد و افزود: امیدوارم امسال این رشد مضاعف باشد و بتوانیم به موفقیت‌های بالاتری دست یابیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به هفته سلامت اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که پشت میزنشینی باعث تنبلی و بسیاری امراض می‌شود امید است کارکنان مقوله ورزش را بصورت جدی‌ در برنامه خود داشته باشند.

 تعیین زمان و مکان گردهمایی سالانه مربیان و مسئولان مراکز، تعیین زمان تجلیل از برگزیدگان  جشنواره‌های دهه فجر، بررسی دستورالعمل ضوابط و مقررات نظارت فرهنگی بر نمایشگاه‌های اسباب بازی و سرگرمی و تکمیل اعضای شورای فرهنگی کانون استان از مهم‌ترین این مصوبات بود.

انتهای پیام/82009/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول