اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان:

پیست تارتان ورزشگاه 15 هزار نفری کاشان بازسازی می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان از آغاز عملیات بازسازی و تعمیر پیست تارتان ورزشگاه 15 هزار نفری امیرکبیر این شهرستان از اواخر فروردین ماه جاری خبر داد.

پیست تارتان ورزشگاه 15 هزار نفری کاشان بازسازی می‌شود

حسین حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: آغاز عملیات بازسازی و تعمیر پیست تارتان مجموعه ورزشگاه 15 هزار نفری امیرکبیر شهرستان کاشان توسط شرکت پیمانکار برنده مناقصه با قراردادی بالغ بر 6 میلیارد و 200 میلیون ریال از اواخر فروردین ماه جاری آغاز می‌شود.

وی افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان کشور توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تأمین می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان با اشاره به اینکه کار بازسازی و تعمیر پیست تارتان ورزشگاه 15 هزار نفری امیرکبیر کاشان در مدت یک ماه انجام می‌شود ابراز داشت: شرکت پیمانکار برنده مناقصه در قرارداد، خود متعهد شده سه چهارم پیست را که آسیب جدی دیده حتی در صورت نیاز مجدد به زیرسازی، طی این مدت بازسازی و تعمیر کند.

وی یادآور شد: تنها مشکل استادیوم 15 هزار نفری امیرکبیر شهرستان کاشان، پیست تارتان دو و میدانی این ورزشگاه است که به دلیل استفاده از مواد نامرغوب بعد از یک سال از افتتاح ورزشگاه، تخریب شد.

کار ساخت پروژه ملی ورزشگاه بزرگ کاشان در آبان ماه سال 1378 به سفارش سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران در زمینی به مساحت 40 هکتار در پشت باغ فین کاشان و مجاورت اتوبان کاشان، اصفهان و کاشان و قم توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شروع و در فروردین ماه سال 1385 به اتمام رسید.

این ورزشگاه با 54 میلیارد ریال هزینه و گنجایش 15 هزار نفر جمعیت، دارای پیست دو و میدانی هشت خط است.

انتهای پیام/2406/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول