اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حراست وزارت ارشاد اسلامی:

ارتقای فرهنگ منجر به افزایش امنیت می‌شود

معاون اداره کل حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرهنگ جامعه موجب افزایش اعتماد به نفس بیشتر افراد می‌شود و اگر فرهنگ را درست کنیم امنیت هم درست می‌شود.

ارتقای فرهنگ منجر به افزایش امنیت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیین تودیع و معارفه مسئول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین امروز با حضور ولی‌محمد درینی معاون اداره کل حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس حراست کل استان قزوین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم درینی با اشاره به اینکه کارکنان مجموعه وزارت ارشاد باید در عرصه فرهنگ الگو باشند، اظهار داشت: مجموعه‌ای که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کنند باید از برجسته‌ترین افراد باشند.

وی ادامه داد: تقویت باورهای دینی و گسترش آموزه‌های قرآنی مورد توجه مسئولان وزارت ارشاد بوده و به همین علت بخش فعالیت‌های قرآنی به معاونت ارتقا یافته است.

معاون اداره کل حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: فرهنگ جامعه موجب افزایش اعتماد به نفس بیشتر افراد می‌شود و اگر فرهنگ را درست کنیم امنیت هم درست می‌شود و در این راستا باید نگاه همکاران به حراست به عنوان یک همراه دلسوز باشد.

رئیس حراست کل استان قزوین نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه ابراز داشت: حوزه فرهنگ حوزه‌ای، فرابخشی و میان‌بخشی است و همه حوزه‌ها را تحت الشعاع قرار می‌دهد، این حوزه امروز آماج تاخت و تاز و تهاجم دشمن است.

امینی ادامه داد: دشمنان سعی دارند که انقلاب را از ارزش‌ها تهی و ارزش‌های لیبرال دموکراتیک را جایگزین آن کنند و ناسیونالیسم را در مقابل ارزش‌های دینی قرار دهند.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته در این عرصه بیان کرد: بنا به اذعان اندیشمندان غربی بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه رخ داده ناشی از بیداری است که بعد از انقلاب اسلامی ایران و با الهام از آن صورت گرفته است، که این اقتدار باید حفظ و اشاعه پیدا کند.

در پایان این مراسم رضا جاهد به عنوان مسئول جدید حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معرفی شد.

گفتنی است؛ جاهد در سابقه کاری خود، تجربه این مسئولیت را در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بر عهده داشته است.

همچنین علی هوشمند مسئول سابق حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در حال حاضر به عنوان سرپرست معاونت اداری این اداره فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/2667/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول