اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

بزرگ‌ترین رسالت در قبال شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

فرماندار اهر گفت: بزرگ‌ترین رسالت در قبال شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

بزرگ‌ترین رسالت در قبال شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی شهدای گمنام شهرستان اهر، افتخار و سربلندی ایران اسلامی را کسب شده در سایه خون پاک شهدا برشمرد.

وی در ادامه میزبانی و استقبال شایسته از دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس را بزرگ‌ترین افتخار برای مردم ولایت مدار شهرستان اهر عنوان کرد و افزود: تدفین شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اهر یک رخداد عظیم فرهنگی است که باید قدر این لحظات معنوی و روحانی را بدانیم و از این فرصت بیشترین استفاده را ببریم.

فرماندار اهر، شهیدان را چراغ هدایت جامعه برشمرد و تصریح کرد: همه ما محتاج شفاعت شهدا هستیم و امیدواریم در تبیین اهداف، افکار و اندیشه‌های شهدای گرانقدر همه دست‌اندرکاران امور فرهنگی گام‌های موثر و عملی بردارند.

صدیقی افزود: شهدا انسان‌های بصیر، شاخص و متدینی بودند که با احساس تکلیف و تبعیت از ولایت به جبهه‌های نور علیه ظلمت شتافتند و با ایثار جان خود در راه اسلام، انقلاب و میهن رسم عزت و مردانگی را در یادها زنده کردند.

فرماندار اهر در ادامه سخنان خود بزرگ‌ترین رسالت در قبال شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال این فرهنگ به نسل جوان ذکر کرد.

وی، برگزاری این مراسم معنوی را بزرگ‌ترین فرصت برای آشنا کردن قشر جوان و نسل بعد از جنگ با حماسه و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام دانست.

فرماندار اهر، بر حضور اقشار مختلف مردم به خصوص دانشگاهیان در اینگونه مراسم معنوی تأکید کرد.

این گزارش حاکی است، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دو شهید گمنام دفاع مقدس پس از تشییع و اجرای برنامه‌های مختلف در محل محوطه مسجد بلال دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/60001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول