اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام صادق (ع) مطرح کرد

نمایش کارآمدی کارگران با بهره‌گیری از فرهنگ بسیجی

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در طول هفته بسیج کارگری به تقویت، توسعه و نمایش کارآمدی این قشر زحمتکش در تولیدات اقتصادی با بهره‌گیری از فرهنگ بسیج می‌پردازیم.

نمایش کارآمدی کارگران با بهره‌گیری از فرهنگ بسیجی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حیدری ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد هفته بسیج کارگری استان بوشهر اظهار کرد: کارگران بسیجی نمادی از کار و تلاش در عرصه حماسه اقتصادی‌ هستند.

وی افزود: کارگران بسیجی در دوران دفاع مقدس همواره دوشادوش دیگر اقشار جامعه و حتی جلوتر از دیگران در جهاد بودند و در واقع سخت‌ترین دفاع را از خود به نمایش گذاشتند.

حیدری بسیج کارگری را آوردگاه حضور و بروز اندیشه کار و تلاش در اجتماع خواند و افزود: هفته بسیج کارگری فرصتی است تا در آن دستاوردها و استعدادهای کارگران بسیجی مورد توجه قرار گرفته و به معرض نمایش گذاشته شود.

وی تصریح کرد: در طول هفته بسیج کارگری به تقویت، توسعه و نمایش کارآمدی این قشر زحمتکش در تولیدات اقتصادی با بهره‌گیری از فرهنگ بسیج، ترویج و تقویت فرهنگ دینی و ایثارگری در عرصه کار و تولید، تعمیق گفتمان حکیمانه مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و سرمایه ایرانی و معرفی دستاوردها، عملکردها و رویکرد سازمان بسیج کارگری در سطح اجتماع خواهیم پرداخت.

وی گفت: همچنین در طول این هفته برنامه‌های مختلفی را در سطح استان و شهرستان‌ها به منصه ظهور خواهیم رساند که دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، برگزاری همایش روز بسیج کارگری، معرفی شهید شاخص قشر کارگری و تقدیر از واحدهای تولیدی و صنعتی نمونه بسیج از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/66006/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول