اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تبیین و اشاعه فرهنگ شعار سال جدید

جشنواره فرهنگی ـ هنری شعار سال 92 برگزار می‌شود

جشنواره فرهنگی ـ هنری شعار سال 92 به منظور تبیین و اشاعه فرهنگ شعار سال جدید برگزار و علاقه‌مندان تا پایان فروردین‌ماه جاری فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

جشنواره فرهنگی ـ هنری شعار سال 92 برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، به منظور تبیین و اشاعه فرهنگ شعار سال جدید، همزمان با پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره شعار سال را برگزار می‌کند.

اشاعه و فرهنگ‌سازی مفهوم شعار سال جدید بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با شعار سال جدید و استفاده از ظرفیت‌های متنوع فرهنگی ـ هنری برای بهره‌برداری در رسانه‌های کشور از جمله اهداف این جشنواره اعلام شده است.

محورهای جشنواره شامل طراحی گرافیک، عکاسی و پیامک با موضوع شعار سال 92 است و متن پیامک به فارسی و بین 25 تا 180 کاراکتر باشد و متن‌های خارج از این محدوده و بیت‌ها و جملات تکراری که پیش از این منتشر شده یا در سایر جشنواره‌ها حائز رتبه شده‌اند در جشنواره شرکت داده نمی‌شوند.

آثار دریافتی که حائز شرایط مندرج در فراخوان باشند پس از ارزیابی توسط هیئت داوران، انتخاب و از نفرات برگزیده در آیین پایانی جشنواره در اوایل اردیبهشت‌‌ماه سال‌جاری قدردانی می‌شوند.

گفتنی است به 10 نفر از برگزیدگان هر رشته جوایز نفیسی اهدا و در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آنان قدردانی می‌شود.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار طراحی و عکاسی خود را بر اساس شرایط مندرج در فراخوان تا پایان فروردین‌ماه 92 همراه با مشخصات کامل به نشانی ارائه شده در فراخوان و پیامک‌های خود را با توجه به شرایط ذکر شده به شماره 100038513 ارسال کنند.

انتهای پیام/2446/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول