اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست خراسان جنوبی:

تخلفات زیست محیطی 29 منطقه خراسان جنوبی رصد شد

مدیر کل محیط زیست خراسان جنوبی گفت: تخلفات زیست محیطی در 29 منطقه زیر پوشش مدیریت و حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی رصد شد.

تخلفات زیست محیطی 29 منطقه خراسان جنوبی رصد شد

حمید صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با تعداد محیط‌بانان و مناطق حفاظت شده در ایام نوروز اظهار کرد: در ایام نوروز تمامی پرسنل و کارشناسان اجرایی حفاظت محیط زیست در خراسان جنوبی آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و رصد تخلفات زیست محیطی در 29 منطقه زیر پوشش مدیریت و حفاظت از محیط زیست بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی همیار محیط زیست در خراسان جنوبی فعالیت می‌کنند، اذعان داشت: تعداد زیادی از جوامع محلی به عنوان همیار محیط زیست با سازمان محیط زیست استان همکاری می‌کنند.

اجرای نمایش‌های عروسکی با موضوع هوای پاک

مدیرکل محیط زیست خراسان جنوبی با بیان اینکه حفاظت محیط زیست توسط همیاران محیط زیست صورت می‌گیرد، تصریح کرد: از جمله وظایف همیاران محیط زیست شناسایی متخلفان شکار و صید و گزارش تخلف آنها به نزدیک‌ترین واحد محیط زیست و در صورت لزوم هدایت متخلفان به واحد‌های محیط‌بانی است.

صالحی ادامه داد: همیاران محیط زیست به شناسایی افرادی که به چرای غیر مجاز در مناطق زیر پوشش سازمان، بوته‌کنی و از بین بردن محیط زیست پرداخته‌اند، می‌پردازند و گزارش تخلفات آنها را به واحد‌های محیط زیست می‌دهند.

وی از اجرای نمایش‌های عروسکی با موضوعات هوای پاک خبر داد و افزود: آموزش کودکان برای حفظ محیط زیست در هر زمانی لازم است.

ایجاد ایستگاه‌های کتاب‌خوانی

مدیرکل محیط زیست خراسان جنوبی یادآور شد: محیط زیست خراسان جنوبی با ایجاد ایستگاه‌های کتاب‌خوانی و نقاشی به همراه گریم کودک با موضوع حیات وحش در مناسبت‌های مختلف محیط زیستی به آموزش کودکان برای حفظ محیط زیست کمک کرده است.

صالحی خاطر نشان کرد: محیط زیست خراسان جنوبی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان دانش‌آموزی استان برای آموزش حفظ محیط زیست به کودکان همکاری داشته است.

انتهای پیام/2248/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول