اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی گیلان:

استفاده از اموال بهزیستی گیلان برای کاندیداها ممنوع است

مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه مسئولان بهزیستی در محیط اداری جناح‌ کاندیدایی را نگیرند، گفت: مسئولان بهزیستی از اموال و مکان‌های دولتی برای هیچ‌کدام از کاندیداها استفاده نکنند.

استفاده از اموال بهزیستی گیلان برای کاندیداها ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیانوش کوچکی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای معاونان و مسئولان ستادی بهزیستی گیلان، اظهار کرد: امسال یک اتفاق سیاسی و اجتماعی مهم در ایران به وقوع می‌پیوندد و آن انتخابات ریاست جمهوری است.

وی با بیان اینکه هر چهره سیاسی و انقلابی که منتخب می‌شود، شعار انتخاباتی خود را پس از انتخابات دنبال می‌کند، اذعان کرد: در بهزیستی گیلان نیز برنامه‌های خوب و مناسب انجام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: امور خدمات‌رسانی به مددجویان و اقشار زیرپوشش باید به نحو مطلوب صورت گیرد و در این راستا سستی و خمودی به‌هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به سخنان رهبری در لحظه تحویل سال و نامگذاری امسال به نام «حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی» اذعان کرد: در بهزیستی گیلان نیز تلاش می‌کنیم این خواسته رهبر معظم انقلاب را به انجام رسانیم.

کوچکی‌نژاد با تصریح بر اینکه بودجه بهزیستی با توجه به اینکه با اقشار محروم کار می‌کند، اعتبارات امسال از سال 91 کمتر نمی‌شود.

مدیرکل بهزیستی گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به صرفه‌جویی‌ها در تمام ابعاد، در زمینه اقتصادی حماسه‌آفرینی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مسئولان بهزیستی در محیط اداری نباید جناح هیچ‌ گروه و فردی را بگیرند، یادآور شد: مسئولان و کارکنان بهزیستی از اموال و مکان‌های دولتی برای هیچ‌کدام از کاندیداها استفاده نکنند.

کوچکی‌نژاد متذکر شد: مسئولان و کارکنان بهزیستی با حضور حداکثری در انتخابات حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

انتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول