اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال صورت گرفت

تغییر نام معاونت خدمات شهری مشهد

معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد از تغییر نام معاونت خدمات شهری به معاونت خدمات و محیط زیست شهرداری از ابتدای امسال خبر داد.

تغییر نام معاونت خدمات شهری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، خلیل‌الله کاظمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نشست کلان شهرهای شهرداری‌های کشور در زمستان 91 مصوب شد که با تغییر نام معاونت فعالیت‌های  محیط زیست به شهرداری اضافه شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: همچنین به این حوزه طبق لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها مصوب سال 88 از سوی مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های محیط زیست به صورت منسجم در شهرداری‌های کشور اداره شود.

وی یکی از وظایف شهرداری‌ها در این حوزه را حفظ و گسترش فضای سبز عنوان کرد و افزود: جلوگیری از قطع بی‌رویه درختان، قطع هر نوع درخت و یا نابودکردن آن به هر طریق در معابر، میادین، بزرگراه‌ها، پارک‌ها، بوستان‌ها، باغات و نیز محل‌هایی که به تشخیص شورای اسلامی شهر، باغ شناخته شوند در محدوده و حریم شهرها بدون اجازه شهرداری و رعایت ضوابط مربوطه ممنوع است.

معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد به نبود انسجام در بخش محیط زیست شهری اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه اقدامات محیط زیست در چند سازمان پراکنده بود سبب اختلافاتی نیز می‌شد که با این اقدام و انسجام در حوزه محیط زیست شهری قطعا شاهد ارتقای این امر در شهرها هستیم.

انتهای پیام/70006/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول