اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حفاظت محیط زیست کاشمر خبر داد

کشف اجزای 3 رأس قوچ وحشی در کاشمر

مسئول حفاظت محیط زیست کاشمر گفت: اجزای سه رأس قوچ وحشی از منزل دو شکارچی متخلف در کاشمر کشف شد.

کشف اجزای 3 رأس قوچ وحشی در کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی جمعه‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجزای سه رأس قوچ وحشی از منزل دو شکارچی متخلف در کاشمر کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست کاشمر در بازرسی از منزل یک شکارچی متخلف در شهرستان خلیل‌آباد، اجزای شکار شده دو راس قوچ وحشی، یک قبضه اسلحه ساچمه‌زنی و دو دستگاه دوربین چشمی را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: طی حکم قضایی دیگری، ضمن بازرسی از منزل یک شکارچی غیرمجاز در شهرستان کاشمر اجزای شکار شده یک راس قوچ وحشی نیز کشف و ضبط شد.

مسئول حفاظت محیط زیست کاشمر اظهار کرد: این کشفیات توسط ماموران یگان حفاظت شهرستان پس از گشت و کنترل شبانه‌روزی در منطقه شکار ممنوع سیدمرتضی صورت گرفت.

وی ادامه داد: یگان حفاظت محیط زیست به علت تاریکی هوا و علی‌رغم تعقیب شکارچیان غیرمجازی که در منطقه اقدام به شکار کرده بودند موفق به دستگیری آنان نشدند و برای شناسایی این متخلفان، پس از اخذ نیابت قضایی، اجزای شکار شده حیوانات وحشی را از منزل آنها کشف و ضبط و افراد به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/70005/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول