اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارشناس سیاسی خراسان جنوبی:

ملت ایران از انرژی صلح‌آمیز دست بر نمی‌دارد

فعال سیاسی و کارشناس جنگ نرم خراسان جنوبی با بیان اینکه ملت ایران از انرژی صلح‌آمیز دست بر نمی‌دارد، گفت: انرژی پاک هسته‌ای برای معرفی ایران در عرصه بین‌المللی و اقتصاد تاثیر زیادی دارد.

ملت ایران از انرژی صلح‌آمیز دست بر نمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی فنودی در سلسله نشست‌ها و گفت‌وگوهای خبرگزاری فارس که پیش از ظهر امروز با موضوع انرژی هسته‌ای برگزار شد، اظهار کرد: تلاش دانشمندان و متخصصان کشور در زمینه فناوری هسته‌ای که علم جدیدی است، به بار نشسته است.

وی ادامه داد: علی‌رغم همه کارشکنی‌ها و تحریم‌هایی که دولت‌های غربی علیه دولت داشته‌اند، موفقیت دانشمندان هسته‌ای ایران حاصل شده است.

فنودی با اشاره به این سخنان امام خمینی که فرمودند؛ «ما را از جنگ نترسانید ما فرزند محرم هستیم و ما را از تحریم نترسانید ما فرزند رمضان هستیم»، ابراز داشت: با این الگو ایران روی پای خود ایستاده است.

تحریم‌ها برای ایران مفید بوده است

کارشناس جنگ نرم خراسان جنوبی با بیان اینکه تحریم‌ها برای ایران مفید بوده است، اضافه کرد: هر انسانی تا در نقطه‌ای زیر فشار قرار نگیرد، ذهن خود را به کار نمی‌گیرد.

فنودی در ارتباط با عرصه علمی و فناوری که در ایران مورد تحریم واقع شده است، تصریح کرد: نخبگان ایران درصدد به دست آوردن یک تکنولوژی صددرصد بومی هستند.

وی اضافه کرد: بیشترین تاثیر انرژی نوین در کشاورزی و در باروری بیشتر محصولات، در عرصه درمانی و تولید رادیو دارو است.

پایه اقتدار یک نظام سیاست است

این کارشناس مسائل سیاسی خراسان جنوبی پایه اقتدار یک نظام را سیاست دانست و گفت: انرژی پاک هسته‌ای در عرصه بین‌المللی و اقتصاد تاثیر زیادی دارد.

فنودی تصریح کرد: تولید انرژی هسته‌ای جایگزین مناسبی برای نفت، باد و نور خورشید است.

وی پایه اقتصاد هر کشور را انرژی دانست و اذعان داشت: ایران برای غنی کردن تولیدات خود نیاز به یک انرژی با قدرت مانند انرژی هسته‌ای دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی خراسان جنوبی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری متذکر شد: ایران به دنبال تولید بمب نیست و ترس دشمن هم از تولید بمب اتم نیست.

انتهای پیام/69015/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول