اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان گرمسار:

خواست ایران در راستای دستیابی به انرژی هسته‏ای کاملا قانونی است

مسئول اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان گرمسار گفت: خواست ایران در راستای دستیابی به انرژی هسته‏ای کاملا قانونی است اما غربی‏ها می‏خواهند مانع از این موفقیت شوند.

خواست ایران در راستای دستیابی به انرژی هسته‏ای کاملا قانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حسن آخوندی صبح امروز در مراسمی با حضور دانش‏آموزان ضمن گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‏ای اظهار داشت: اقدامات دشمن نظیر ترور دانشمندان هسته‏ای و سیاست تحریم، عملی جاهلانه است که در مأیوس‏سازی جوانان این مرز و بوم نتیجه‏ای معکوس خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت دانش و فن‌آوری در حوزه‏های مختلف موجب بالندگی و رشد کشور خواهد بود، تصریح کرد: فن‏آوری هسته‏ای حقی است که باید در حفظ و اثبات آن به جهانیان تلاش کرد.

آخوندی با بیان اینکه سلطه بعضی کشورهای قدرتمند بر فناوری انرژی هسته‌ای و ممانعت از برخورداری کشورهای دیگر موجب شکاف بین کشورهای قدرتمند و سایر کشورها می‏شود، افزود: برای شکست انحصار قدرت در دستان عده‏ای محدود باید با حفظ استقلال و استقامت در برابر تحریم‏های دشمنان به این حق مسلم مشروعیت بخشید.

مسئول اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان شهرستان گرمسار احیای معاهده ان. پی. تی را اقدامی ضروری در جهت مقابله با سلاح‏های هسته‌ای دانست و گفت: بر خلاف تبلیغات انجام شده علیه ما، خواست ایران در راستای دستیابی به انرژی هسته‏ای کاملا قانونی و بر مبنای مفاد معاهده است.

انتهای پیام/2249/غ10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول