اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

دستیابی به انرژی هسته‌ای اوج خودباوری و اعتماد به نفس ملی است

فرماندار یزد، دستیابی به انرژی هسته‌ای را اوج خودباوری و اعتماد به نفس ملی دانست.

دستیابی به انرژی هسته‌ای اوج خودباوری و اعتماد به نفس ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، عزیزالله سیفی به مناسبت روز 20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای در پیامی، این روز بزرگ در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

وی در این پیام با بیان اینکه در بیستم فروردین ماه 1385 دانشمندان جوان جمهوری اسلامی ایران با دستیابی به فن آوری هسته‌ای، پیروزی بزرگ را برای ملت قهرمان ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند، خاطرنشان کرد: این روز بزرگ به عنوان روز اثبات عزم و توانایی علمی بزرگ مردان عرصه علم و دانش هسته‌ای است که با قدرت ابتکار، خلاقیت و دانش بومی خود در میدان رقابت با مدعیان تولید علم در عرصه جهانی، گوی سبقت را ربودند.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه دستیابی به انرژی هسته‌ای اوج خودباوری و اعتماد به نفس ملی است، عنوان کرد: دستیابی جوانان متعهد و غیور ایران اسلامی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای نشان از اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر قدرت‌های استکباری است که با تهدید و تحریم، خواهان متوقف کردن این فعالیت‌ها هستند.

وی در بخش دیگری از این پیام بیان کرد: امروز را در حالی جشن می‌گیریم که دانشمندان دلسوز با شهادت و نثار خون‌های خود، این نهال نوپا را آبیاری کرده‌اند و به مردم این پیام روشن را داده‌اند که هیچ گاه نباید در راه رسیدن به اهداف عالی و آرمان‌ها عقب نشینی کرد.

سیفی ضمن تبریک این روز و موفقیت دانشمندان ایرانی در دستیابی به انواع رادیو داروها به همگان به ویژه امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری، افزود: همه باید با بهره‌گیری از رهنمودهای امام خمینی (ره) و منویات رهبری، با حرکت علمی در مسیر آرمان‌های بلند شهیدان برای محقق شدن حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در راستای پیشرفت جامعه گام برداریم.

انتهای پیام/2464/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول