اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

انرژی هسته‌ای سند استقلال و آزادگی ایران است

نماینده مردم ملایر در مجلس انرژی هسته‌ای را سند «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» دانست و گفت: فشارها به هیچ وجه نمی‌تواند ذره‌ای باعث عقب‌نشینی ما از مواضع صلح‌آمیز هسته‌ای شود.

انرژی هسته‌ای سند استقلال و آزادگی ایران است

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه انرژی هسته‌ای از عمده‌ترین مباحث علوم و تکنولوژی هسته‌ای است، اظهار داشت: اهمیت دستیابی به این مهم در تأمین انرژی کشورها بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه جوانان ایرانی با خودباوری به این فناوری دست یافته‌اند، تأکید کرد: استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای حق همه ملت‌هاست و هیچ کشوری نباید مانع از این امر شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از فشار غرب علیه ایران برای جلوگیری از دستیابی به فناوری هسته‌ای سخن گفت و ادامه داد: نظام سلطه با این کار قصد به زانو درآوردن جمهوری اسلامی را دارد به همین دلیل بهانه‌ها و کارشکنی‌های مختلفی را مطرح می‌کند.

وی انرژی هسته‌ای را سند «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» دانست و افزود: امروز این فناوری ملاک و پلاک آزادگی و استقلال کشور ماست و سختی‌ها و فشارها به هیچ وجه نمی‌تواند ذره‌ای باعث عقب‌نشینی ما از مواضع صلح‌آمیز هسته‌ای شود.

*غرب می‌‌خواهد ایران را وابسته خود کند

آریایی‌نژاد با بیان اینکه دشمن هیچ گاه دست از دشمنی‌های خود برنمی‌دارد، تأکید کرد: حتی اگر ما تمام فعالیت‌های غنی‌سازی خود را تعلیق کنیم باز هم غرب بهانه دیگری را برای مقابله با ایران و جلوگیری از حرکت آن پیدا می‌کند.

وی ابراز داشت: در حال حاضر خیلی از کشورهای دیگر دارای انرژی هسته‌ای و حتی کلاهک هسته‌ای هستند ولی غرب با آنها کاری ندارد چون آنها داعیه اسلام‌خواهی و اشاعه این فرهنگ متعالی را ندارند.

به گفته نماینده مردم ملایر در مجلس مخالفان نظام تاب تحمل فرهنگ غنی اسلام در ایران را ندارند به همین دلیل می‌خواهند ما را از همه لحاظ وابسته خود نگاه دارند.

وی افزود: با نگاهی گذرا به فیلم‌هایی که توسط غرب در مورد ایران ساخته می‌شود به این نتیجه می‌رسیم که بیشتر آنها در مواجهه با فرهنگ ایران است پس این موضوع ترس و واهمه غرب در قبال فرهنگ ایران را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول